Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:28:55 GMT

والدین اگر نگرانند، فرزاندانشان را مدرسه نفرستند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۵۸۰

والدین اگر نگرانند، فرزاندانشان را مدرسه نفرستند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: والدینی که نگران سلامت فرزندانشان هستند، اگر آنها را مدرسه نفرستند، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (30 شهریور) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به سیر صعودی کرونا در استان گفت: متاسفانه طی همین مدت شاهد کم رنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم هستیم و استفاده مردم از ماسک کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر سیر صعودی کرونا در کشور و استان آغاز شده و مردم باید نسبت به قبل هوشیارتر باشند، وگرنه گرفتار موج سوم کرونا می شویم که به تبع هزینه های سنگینی برای استان درپی خواهد داشت.

بازوند از رسانه ها و صدا و سیما خواست تا نسبت به هشداردهی به مردم اهتمام جدی‌تری داشته و خطرات عدم رعایت پروتکل ها را به مردم متذکر شوند.

استاندار کرمانشاه افزود: در بحث مقابله با کرونا، کار فرهنگی بیش از هرچیز دیگر به کار می‌آید، چرا که تجربه ثابت کرده رفتار این ویروس به شدت به رفتار بهداشتی مردم بستگی دارد و هرچه فرهنگ رعایت پروتکل ها در میان مردم همه‌گیر شود، قطعا می توان مبارزه موثرتری با این ویروس داشت.

بازوند در ادامه با انتقاد از وضعیت استفاده از ماسک در مدارس گفت: استفاده 71 درصدی از ماسک در مدارس بسیار کم است و آموزش و پرورش باید روی این موضوع نظارت جدی داشته باشد.

وی با اشاره به نگرانی بسیاری از والدین در خصوص مدرسه رفتن فرزندانشان گفت: بازگشایی یا تعطیلی مدارس همه در اختیار ستاد ملی کرونا است و استان در این زمینه تصمیم گیرنده نیست، اما اگر والدین نگران هستند می توانند فرزندانشان را مدرسه نفرستند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای چندمین بار اعلام می کنیم اگر والدین نگران سلامتی فرزندانشان هستند آنها را مدرسه نفرستند و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

بازوند افزود: فضای آموزش مجازی مهیا شده و جای نگرانی نیست و والدین اگر نگرانند می توانند از رفتن فرزندانشان به مدرسه جلوگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس هوشنگ بازوند استاندار كرمانشاه منطقه کرمانشاه كرمانشاه مدرسه نفرستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم