Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:28:15 GMT

لحظه شنیدن سوم شدن در کنکور تجربی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۶۴۸

رتبه سوم کنکور تجربی گفت: در ابتدا فکرش را نمی‌کردم رتبه برتر شوم، ولی در ادامه با تلاش‌هایی که انجام دادم، به این فکر افتادم که ممکن است برتر شوم.

به گزارش ایسنا، محمد تیموری ماسوله اظهار کرد: بامداد امروز بود که دوستانم بهم پیام دادند رتبه برتر کنکور شدم. بعد از این خبر شوکه شدم و در آن لحظه از فرط خوشحالی نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌ام را از خواب بیدار کردم و فضای وصف‌ناپذیری در خانه ایجاد شده بود.

وی بیان کرد: در ابتدا فکر نمی‌کردم رتبه برتر شوم، ولی بعد‌ها با وجود شرایط کرونا و خستگی که در من ایجاد کرده بود، توانستم این شرایط را پشت سر بگذارم و از این فرصت، نهایت استفاده را بردم و به چیزی که می‌خواستم برسم. در روز‌های آخر واقعاً به فکر این افتاده بودم که ممکن است یکی از نفرات برتر کنکور شوم.

رتبه سوم کنکور تجربی خاطرنشان کرد: در روز‌های تعطیل به‌طور میانگین ۷ ساعت و در زمان مدرسه روزانه ۵ ساعت درس می‌خواندم. در این ایام از آزمون‌های آزمایشی کنکور و کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کردم.

تیموری تصریح کرد: دوست دارم رشته پزشکی دانشگاه تهران را برای تحصیل انتخاب کنم.

وی گفت: اولین کسانی که در موفقیت من نقش داشتند، پدر و مادرم بودند. آن‌ها در تمام شرایط کنار من بودند و اگر مشکلی برای من پیش می‌آمد، اولین نفری بودند که کمک می‌کردند و اگر نتیجه مطلوبی هم می‌گرفتم، اولین نفر بودند که تشویقم می‌کردند. تمام این مدت دو سه سال که برای کنکور تلاش می‌کردم، هر کمکی می‌توانستند برایم انجام دادند.

رتبه سوم کنکور تجربی، تلاش فراوان و اعتمادبه‌نفس را در موفقیت خود بسیار مؤثر دانست و گفت: توصیه من به کسانی که قصد شرکت در کنکور سال آینده را دارند این است که ابتدا مسیر درست را پیدا کنند و بعد در جهت آن تلاش کنند.

«محمد تیموری ماسوله» از گرگان موفق به کسب رتبه ۳ گروه آزمایشی تجربی در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مکانیسم ماشه نفرات برتر کنکور رتبه سوم کنکور تجربی کنکور سراسری کنکور تجربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • گزارش تصویری| کنکور رشته علوم تجربی سال ۱۴۰۳
  • کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد
  • آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در رشته علوم تجربی