Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران با اشاره به انتقال زندانیان تنکابن به زندان جدید، گفت: زندان تنکابن به خارج شهر انتقال یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنکابن، علی استادی امروز در حاشیه انتقال زندانیان شهرستان تنکابن به زندان جدید، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های لازم و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بهره‌گیری از 10 دستگاه خودرو مینی بوس و همکاری عوامل یگان حفاظت، کارکنان اداره کل و زندان‌های استان و با پشتیبانی امنیتی و انتظامی شهرستان تنکابن، زندانیان با سلامت کامل و بدون هیچ مشکلی به زندان جدید منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت زندان جدید در راستای تحقق سیاست‌های قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها و اجرای اولویت‌های سازمان مبنی بر انتقال زندان به خارج از شهرها، انجام شد.

مدیرکل زندان‌های مازندران تصریح کرد: زندان‌های جدید با ظرفیت و افزایش سرانه فضای فرهنگی، تربیتی و آموزشی بنا شده و زمینه برای اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی مهیا است.

وی تصریح کرد: برای انتقال زندانیان، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران شهرستان تنکابن جهت تأمین امنیت همکاری بسیار خوبی با زندان داشتند و تمام زندانیان با سلامت کامل به زندان جدید انتقال پیدا کردند.

200 زندانی جرایم غیر‌عمد در استان کرمان چشم انتظار خیران/مردم نذورات خود را برای آزادی زندانیان اختصاص دهندسرنوشت نامعلوم اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی به دنبال شیوع کروناتقدیر رئیس قوه قضائیه از بازدیدهای سرزده از زندان‌های کشور

استادی بیان کرد: فضای بسیار ایده آل و امکانات مطلوب زندان جدید تنکابن نوید بخش اجرای موثر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است و بی شک همکاران این شهرستان برابر سیاست‌های ریاست سازمان زندان‌ها کشور خدمات شایسته ای را به زندانیان ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/ 681/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان جدید انتقال زندان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان مازندران گفت: طی تعطیلات نیمه اول اردیبهشت سال‌جاری بیش از ۸۴۹ هزار تردد در سطح جاده‌های این استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن جهانیان، امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه ترددشماری منصوب در محورهای مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت سال‌جاری تا شهادت امام جعفر صادق (ع) نشان می‌دهد در این محورها بیش از ۸۴۹ هزار تردد انجام شده است، اظهار کرد: این تعداد تردد نسبت به مشابه هفته گذشته در حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان مازندران با اشاره به اینکه طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی ساری تا محمودآباد پر ترددترین محورهای مازندران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه دوازدهم اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

کد خبر 751151

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای