Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:24:38 GMT

سقوط بالابر بر روی دو کارگر در شهرک نیک‌اندیش

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۶۱۴

سقوط بالابر بر روی دو کارگر در شهرک نیک‌اندیش

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط بالابر روی دو تا کارگر در شهرک نیک اندیش اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۱و ۳۹ دقیقه امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و پس از نجات ایمن سازی محیط، مصدومان حادثه که دو نفر آقا حدوداً ۴۰ ساله بودند را از محل حادثه خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص حادثه آتش سوزی ظهر امروز در اصفهان نیز تصریح کرد: ساعت ۱۲ و ۲ دقیقه امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان حادثه آتش سوزی در مغازه پنبه زنی واقع در خیابان ملت رهنان اعلام شد.

وی گفت: برای امدادرسانی به این حادثه اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره یک، دو و ۲۰ به محل حریق اعزام و با سرعت عمل زیاد آتش سوزی را مهار کردند.

کاوه آهنگران اضافه کرد: علت حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تحت بررسی است.

کد خبر 5028477

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی شهرداری اصفهان ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از ۴ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و تا ساعت ۰۹:۰۰ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد متأثر از سیل و آبگرفتگی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت زمان ۲۸ مورد عملیات انجام شده است افزود: در این عملیات‌ها به ۶۰۹ نفر امدادرسانی، ۱ نفر به مناطق امن منتقل و آب نفوذ کرده به ۳۷ واحد مسکونی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۴۳ تیم عملیاتی شامل (۱۷۱ نفر) در این عملیات‌ها شرکت و اقدام به توزیع ۲۶ تخته موکت، ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۱۴ بسته غذایی بین متاثرین از این پدیده جوی کردند.

بیشترین امدادرسانی در استان‌های اصفهان و کرمان انجام شده است.

کد خبر 6087705

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه