Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ عصر یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم، رژیم بعث عراق با تحریک استکبار به ایران و به‌ویژه این جزیره مهم و راهبردی حمله کرد.

وی افزود: مقاومت این جزیره در تاریخ ایران اسلامی ایران ثبت شده است، خوشحالیم که در جوار شهدای جزیره مقاوم خارگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از چهل سال افتخار داریم در حضور معزز خانواده شهدا و یادگاران دفاع مقدس، پرچم گنبد حضرت عباس (ع) را آوردیم در جوار شهدا رونمایی کردیم.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: عاشورا یک درس تاریخی است، اگر حضرت عباس (ع) به این جایگاه رسید هر آنچه که داشت فدای امام زمان (عج) و امام حسین (ع) کرد، امام حسین (ع) هم هر آنچه که داشت به حضرت عباس (ع) داد.

کمالی گفت: چه برکت و عظمتی نصیب ما شده است، این پرچمی که امروز در محضرش هستیم یک سال بالای گنبد حضرت عباس بوده است و تأثیر می‌گذارد، این افتخاری است که که به‌واسطه عتبات عالیات جزیره خارگ این پرچم در جوار شهدای این جزیره رونمایی می‌شود، من یک خواسته داریم اینجا که پرچم نصیب ما کند این است که اربعین در جوار حرمش و خدمتکار زوار اربعین باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، به همت دفتر امام جمعه، سپاه ثارالله و ستاد بازسازی عتبات عالیات جزیره خارگ پرچم گنبد مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) مورد استقبال قرار گرفت.

خارگ مشهد شهیدان است

امام جمعه خارگ عصر یکشنبه در مراسم محفل انس با قرآن که با حضور مسئولان ارشد لشکری و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: خانه‌های خود را باید نورانی کنیم به تلاوت قرآن، یک مسلمان باید نورانیت پیدا کند بواسطه خواندن قرآن، خانه‌های ما محل راز و نیاز با خداوند است.

حجت‌الا سلام موسی کمالی افزود: وحدت دستور خداست، ما باید همه در کنار هم باشیم، همین که مسلمانی داریم این یعنی وحدت، یک مسلمان معنای تفرقه را باید بداند و از آن دوری کند، نباید اختلاف ایجاد شود، اختلاف باعث از بین رفتن قدرت می‌شود، مسلمان، یعنی قدرت و وحدت.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: شیعه و سنی در جزیره خارگ ثابت کردند که مدافع انقلاب و نظام هستند، شیعه و سنی در این جزیره در هشت سال دفاع مقدس شهید تقدیم این انقلاب کرده اند.

وی ادامه داد: خارگ مشهد شهیدان است. ۳۱۹ شهید در این جزیره، سکوها، دریا و … تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است، حضور و قدرت مؤثر پدافند باعث سرافرازی ایران در جنگ و جزیره خارگ شد.

کد خبر 5028643

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس عاشورا حضرت عباس ع ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر جزیره خارگ موسی کمالی ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه امام جمعه خارگ جزیره خارگ حضرت عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران وجود پلاژی با امکانات مناسب را حق مسلم ساکنان جزیره خارگ می‌داند و در خصوص تسریع در فرایند اجرای پروژه دستورات ویژه ای صادر کرده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی افزود: در پلاژهای شنا غریق نجات‌های باتجربه و توانا حاضر خواهند بود تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و با بودجه‌ی قریب به ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

کد خبر 6097768

دیگر خبرها

  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد