Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مجید نامجو مطلق در نشست خبری بعد از بازی با الشرطه عراق اظهار داشت: با توجه به اینکه مدتی است از کوران بازی‌ها دور هستیم و اینجا فقط تمرین کردیم، بازیکنان ما از شرایط بازی دور بودند و ما نیمه اول خوبی نداشتیم.

وی افزود: می‌دانستیم الشرطه روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد و ما برنامه های زیادی برای خنثی کردن این تاکتیک داشتیم اما درست از همان نقطه ای که به بازیکنان گفتیم گل خوردیم و نیمه اول ا از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم با تغییراتی که به وجود آوردیم فوتبال تک ضرب و خوبی به نمایش گذاشتیم و فرصت های خوبی ایجاد کردیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: به نظرم داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد و این حدس من است. من به بحث داوری ورود نمی کنم ولی حداقل یک پنالتی ما را نگرفت. آن پنالتی می توانست نتیجه بازی را تغییر بدهد. در مجموع از بازی نیمه دوم راضی ام و امیدوارم با برد الاهلی به دور بعد صعود کنیم.

وی در خصوص برنامه های استقلال برای بازی با الاهلی گفت: ما شناخت خوبی از این تیم به خاطر 2 بازی قبل که با الشرطه برگزار کردند به دست آوردیم. قطعا در آن بازی چاره ای جز بردن نداریم و تمام تفکر ما برای شکست دادن الاهلی خواهد بود. با بازی نیمه دوم مقابل الشرطه خوشبین هستم که الاهلی را شکست دهیم. ما به اینجا آمده ایم که در مراحل بعدی هم بازی کنیم. قطعا این انگیزه در بازیکنان ما وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه در کنفرانس قبل از بازی اعلام کرد از تیم و بازیکنان الشرطه شناخت دارد و این موضوع چقدر در دیدار برگشت تاثیر داشت، عنوان کرد: ما برنامه ریزی‌های لازم را انجام دادیم و می‌دانستیم این تیم روی کرنرها خیلی خطرناک است. حتی شرح وظایف هم دادیم و می‌دانستیم ممکن است از آن ناحیه ضربه بخوریم.

نامجو مطلق تاکید کرد: ما یک لیگ فرسایشی را پشت سر گذاشتیم و به همین دلیل برخی در استراحت بودند. یکسری از بچه‌های ما مشکل ویزا داشتند و علی کریمی 2 روز قبل از بازی به ما اضافه شد. با این مشکلات از تلاش بازیکنان راضی هستم چون آنها در شرایط بازی نبودند و فقط تمرین کردند. از نیمه دوم تیمم بسیار راضی هستم.

وی در خصوص سیستم خنک کننده در ورزشگاه به تیم استقلال برای عملکرد بهتر کمک کرد یا خیر گفت: من به کشور قطر تبریک می‌گویم که خود را مهیای جام جهانی کرده است. خود من 30 سل پیش در باشگاه السد بازی می کردم ولی فکر می کنم امکانات ورزشی قطر خیلی پیشرفت کرده است و با امکانات خوب شرایط خوبی ایجاد کرده اند. با توجه به گرمای زیاد قطر این امکانات فوق العاده است و می‌تواند به فوتبالیست ها کمک کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: الشرطه استقلال الاهلی قطر استقلال الاهلی الشرطه نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم