Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:25:05 GMT

تقدیر از ۳۰ بانوی رزمنده دفاع مقدس در مازندران

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۱۴۸

تقدیر از ۳۰ بانوی رزمنده دفاع مقدس در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه قاسمی طوسی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس گفت: هرچند جنگ و دوران دفاع مقدس، امری مردانه به نظر می‌آید اما خوب است جوانان، دختران و زنان امروز بدانند که شیرزنان کشور نیز پا به پای مبارزان و مجاهدان در همه زمینه‌ها حضور داشتند و رزمندگان دفاع مقدس از این حضور روحیه می‌گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه بر گرامی داشت دلاورمردان و شیرزنان آن روزها تأکید کرد و گفت: دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران با حمایت و همراهی دستگاه‌های مختلف اقدام به تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اعم از پزشک، پرستار، امدادگر، رزمنده، خبرنگار و همسران و مادران شهدا کرد ضمن اینکه برنامه قدردانی از زنانی که در پشتیبانی جنگ فعالیت داشتند محدود به این هفته نیست و با توجه به آمار ۱۴ هزار بانویی که در این بخش مشارکت داشتند، در مدت یک هفته نمی‌توان از همه قدردانی کرد و این بازدیدها، دیدارها و قدردانی‌ها تا پایان سال استمرار خواهد داشت.

قاسمی طوسی همچنین گفت: در برنامه تجلیل نمادین از ۲۰۰ رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس از ۳۰ بانوی فعال در این عرصه نیز در روز دوشنبه پس از سخنان مقام معظم رهبری تجلیل خواهد شد.

رئیس کمیته بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه این برنامه‌ها از امروز در شهرهای مختلف استان آغازخواهد شد گفت: برنامه روایتگری ایام دفاع مقدس، همایش با حضور زنان ایثار استان، رونمایی از کتاب "نقش زنان مازندران در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس" و نشست با دختران و خواهران شهدا بخش کوچکی از این برنامه هفته است.

وی سپس به شرایط روز جامعه اشاره کرد و گفت: امروز هم شاهد هستیم زنان در سنگر مدافعان سلامت ظاهر شدند و با به مخاطره انداختن جان خود، تلاش کردند جلوی آسیب و انتشار کرونا را بگیرند و در این مسیر شهدایی هم تقدیم حوزه سلامت کردند که برنامه تجلیل از مدافعان سلامت در همه شهرها برگزار خواهد شد ضمن اینکه برنامه شاخص استانی، از پرستار شهید سرکار خانم شفیعی نژاد تجلیل به عمل خواهد آمد.
 

کد خبر 5028915

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس استانداری مازندران ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از رییس شورای هیئات مذهبی مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقری رئیس شورای هیئات مذهبی استان مازندران در مراسمی که با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی در حرم شهدای گمنام با همت هیأت رزمندگان اسلام برگزار، تقدیر شد.

وی که مشاور عالی هیئات مذهبی کشور است، در دوره جدید مدیریت هیئات مذهبی مازندران از همه ظرفیت‌ها برای تحول اساسی، هویت بخشی و تبیین جایگاه هیأت‌ها ونقش آنان در جامعه، خانواده، مسائل فرهنگی، مذهبی و تأثیر ِآن در مجامع مختلف بهره گرفت.

این مراسم در جوار شهدای خوشنام با شرکت اقشار مختلف مردم، جوانان، مداحان، مجریان، قاریان، هیئیات، روحانیون، ائمه جماعات وجمعه، مسؤول عقیدتی نیروی انتظامی مازندران، سرداران سرافراز نیروهای نظامی، انتظامی، دادستان برگزار شد.

کد خبر 6057988

دیگر خبرها

  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • تقدیر از رییس شورای هیئات مذهبی مازندران
  • تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات
  • امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • ۴۸۰۰ ایثارگر نظام سلامت در مازندران وجود دارد
  • اجرای بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه در حرم بانوی کرامت
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۰۰ بانوی چهارمحال و بختیاری