Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری در این قسمت به اتفاقات و حاشیه هایی که حول ورزش دنیا در روز سی و یکم شهریور ماه افتاد می پردازد. 

به گزارش طرفداری، مهم ترین اخبار و جنجال ها و البته حواشی حول ورزش ایران و دنیا در روز سی و یکم شهریور ماه در سال های اخیر در تقویم طرفداری امروز بازنشرخواهد شد.

اظهار نظر "محمدعلی کلی" درباره حوادث اخیر آمریکا (31 شهریور 1380)

"محمدعلی کلی" قهرمان سابق مشتزنی سنگین وزن جهان مراتب تاســـــف و ناراحتی خود را در مورد نسبت دادن حوادث اخیر آمریکا به اسلام و مسلمانان بیان کرد و گفت که اسلام دین عشق و محبت است نه کینه و نفرت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، کلی پنجشنبه گذشته ضمن بازدید از ساختمانهای ویران شده دوقلوی مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک که چندی پیش هدف حملات هوائی قرارگرفت ، این سخنان را ایراد کرد. وی ضمن ابراز ناراحتی و تاسف از حوادث اخیر آمریکا گفت که نباید این حوادث را به اسلام نسبت داد اسلام دین عشق است نه دین نفرت و خشونت . کلی که به همراه همسرش که او نیز مسلمان شده است ، از ساختمانهای ویران شده شهر نیویورک بازدید می کرد در بیانی دیگر در توصیف ادیان اظهار داشت : "همه رودخانه ها، دریاها ، دریاچه ها نامهای متفاوت دارند اما در یک چیز مشترکند و ان داشتن آب است .ادیان الهی نیز همین گونه اند و با نامهای مختلف در بیان واقعیت با یکدیگر وجه اشتراک دارند ".

روسیه قهرمانی کشتی فرنگی جهان در سال 2002 (31 شهریور 1381)

پیکارهای چهل و هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی کشتی فرنگی جهان یکشنبه شب با قهرمانی روسیه به پایان رسید و تیم های گرجستان و کوبا در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. در این دوره از رقابتها تیم روسیه با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز در سُّّّّّّّّّّّّّّّّکوی نخست ایستاد ،تیم گرجستان با به دست آوردن یک مدال نقره و یک برنز در جای دوم قرار گرفت و کوبا با کسب دو مدال برنز سکوی سوم جهان را به خود اختصاص داد. لازم به یادآوری است که تیم های اول تا سوم قهرمانی جهان با احتساب تمامی امتیازهای کسب شده در هفت وزن تعیین شده است و تنها تعداد مدالها در تعین آنها ملاک قرار داده نشده است . هفت مدال طلای پیکارهای چهل و هفتمین دوره قهرمانی کشتی فرنگی جهان به این ترتیب تقسیم شد که روسیه در دو وزن 55 و 74 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، سوئد مدالهای طلای دو وزن 66 و 84 کیلوگرم را از آن خود کرد و تیم های بلغارستان ، ترکیه و آمریکا نیز به ترتیب در اوزان 60 ،96 و120 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. تیم چهارنفره کشتی فرنگی ایران نیز در این دوره از رقابتها تنها صاحب یک مدال برنز شد که آنهم به وسیله " حسن رنگرز " در وزن 55 کیلوگرم به دست آمد.

رهبری فرد و ابوالقاسم پور محکوم شدند (31 شهریور 1382)

در پی شکایت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از بهروز رهبری فرد و بهنام ابوالقاسم پور پور بازیکنان سابق این تیم در خصوص انجام مصاحبه و بیان مطالب خلاق آیین نامه لیک حرفه ای کشــور، کمیته انضباطــــی فدراسیون فوتبال رای خود را صادر کرد. به گزارش روز دوشنبه فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطــی این فدراسیون عمل و اقدام رهبری فر و ابوالقاسم پور را بر اساس ماده 25 آیین نامــــه انضباطی، بر خلاق مقررات آیین نامه ای لیک برتر تشخیص داده و این دو بازیکن را به توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم کرد. همچنین بهروز رهبری فرد علاوه بر توبیخ کتبی به پرداخت مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شده است.

دادستان ایتالیا خواستار زندانی شدن پزشک سابق آرمسترانک شد (31 شهریور 1383)

یک دادستان ایتالیایی روز سه شنبه خواستار 14 ماه زندانی شدن یک پزشک ورزشی به اتهام ترویج دوپینک شد. به گزارش خبرگزاری رویترز از میلان، لورنزو گستری دادستان عمومی یک دادگاه ایتالیایی درخواست کرده است دکتر میشل فراری که با لانس آرمسترانک قهرمان شش دوره مسابقات دوچرخه سواری توردوفرانس نیز همکاری داشته است، به خاطر ترویج دوپینک به 14 ماه زندان، 900 یورو جریمه نقدی و یک سال محرومیت از فعالیت های پزشکی محکوم شود. پزشک مزبور اتهامات خود را تکذیب کرده و اظهار داشت او قربانی رسوایی های گسترده دوپینک در دوچرخه سواری شده است. دکتر فراری در صورت اثبات جرم می تواند پیش از زندانی شدن دو بار درخواست تجدیدنظر کند. وی که یک محقق سابق دانشگاه است، به اشاعه دوپینک در بین دوچرخه سواران طی 10 سال گذشته و اخذ داروهای ممنوعه از یک داروخانه در بولونا متهم است. محاکمه وی در دسامبر سال 2001 در شهر بولونا آغاز شده است.

طرفداران تیم فوتبال سپاهان کارناوال شادی راه انداختند (31 شهریور 1385)

تعدادی از طرفداران تیم فوتبال سپاهان پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی باشگاه های کشور جمعه شب در برخی نقاط شهر اصفهان اقدام به راه انداختن کارناوال شادی کردند. این عده بوسیله خودرو، دوچرخه و موتور، در حالیکه پارچه های زرد همرنک پیراهن تیم سپاهان را در دست داشتند در خیابان های چهارباغ، امام خمینی- (ره ) و حکیم نظامی و میدان تاریخی امام اصفهان اقدام به برپایی کارونال شادی کردند. پلیس و مامورین راهنمایی و رانندگی اصفهان از برپایی این کارناوال جلوگیری نکردند اما عبور و مرور وسایل نقیله را تحت کنترل داشتند. همچنین خیابان های اصلی شهر اصفهان پس از تمام شدن فینال جام حذفی مملو از جمعیت بود و ترافیک سنگینی در آنها حاکم بود. فینال جام حذفی باشگاه های ایران بین تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران عصرجمعه با نتیجه 5 بر 3 به سود تیم سپاهان اصفهان خاتمه یافت. دیدار این دو تیم در وقت قانونی مسابقه یک بر یک تمام شد و تیم سپاهان در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست دهد. در پایان این دیدار محمد رضا ساکت مدیر باشگاه سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری این دیدارباهفته دفاع مقدس و جشن پیروزی مردم لبنان همزمان شد، قهرمانی تیم سپاهان را به شهدا، ایثارگران و آزادگان کشورمان و شهدای لبنان تقدیم کرد.

اعتراض گسترده هواداران بايرن مونيخ به ريبري، به خاطر به پا کردن کتانی آبی (31 شهریور 1386)

هواداران تيم فوتبال بايرن مونيخ براي يك جفت كفش آبي رنگ، از ستاره فرانسوي خط مياني تيمشان عصباني شدند.هواداران اين تيم وقتي در بازي تيم محبوبشان با ‌بلننس پرتغال در روز پنجشنبه مشاهده كردند فرانك ريبري از يك جفت كفش آبي ‌استفاده كرده، ‌به خشم آمدند و عليه وي شعار دادند. آبي، ‌رنگ پيراهن تيم دوم شهر مونيخ يعني "‌مونيخ 1860" ‌است و از آنجايي كه هوداران اين تيم به هيچوجه مناسبات خوبي با حريف ندارند، ‌استفاده ريبري از رنگ آبي براي كفش خود را توهين به خويش تلقي كردند و خواهان تغيير اين رنگ شدند. براساس اين گزارش، فرانك ريبري با آگاهي از اين موضوع، به هواداران بايرن قول داد از كفشي به رنگ آبي استفاده نكند. او گفت كه از رنگ كفش سبز روشن نيز استفاده نخواهد كرد تا هواداران به ياد تيم وردربرمن بيفتند. او اطمينان خاطر داد تا مدتيكه در بايرن است، فقط كفش‌هاي قرمز استفاده كند. اين بازيكن درتابستان سال جاري از المپيك مارسي جدا شد و به اين تيم آلماني پيوست.

مسابقات جهاني 2009 كشتي، فردین معصومی و بلال ماخوف در دیدار فینال  (31 شهریور 1388)

فيناليست‌هاي اوزان 60، 84 و 120 كيلوي مسابقات جهاني 2009 مشخص شدند.با برگزاري پيكارهاي مقدماتي، نفرات راه‌يافته به ديدار‌هاي نهايي سه وزن دوم مسابقات جهاني مشخص شدند. در وزن 60 كيلو سليم‌خان حسين‌اف از آذربايجان و بسيك كودوخوف روس به مسابقه نهايي راه پيدا كردند. در اين وزن سيدمراد محمدي كار خود را در گروه بازنده‌ها پيگيري مي‌كند. در وزن 84 كيلو جك هربرت از آمريكا كه عبدالسلام قادس‌اف روس را شكست داده بود با ابراگيم آلداتوف اوكرايني در فينال حاضر خواهد شد. جمال ميرزايي در شكست در مبارزه نخست‌اش برابر حريف كوبايي از دور رقابت‌ها حذف شد. در وزن 120 كيلو فردين معصومي و بلال ماخوف روس ديدار فينال را برگزار خواهند كرد. مسابقات فينال در پايان كشتي‌هاي شانس مجدد در هرنينگ دانمارك به انجام خواهد رسيد. 

دو دستگی و درگیری بین هواداران قلعه نویی و مجیدی (31 شهریور 1391)

بعد از تشویق فرهاد مجیدی از سوی تماشاگران، نیروی انتظامی لیدرهای استقلال را بازداشت کرد.تماشاگران استقلال یکبار در دقیقه 80 فرهاد مجیدی را تشویق کردند و در پایان مسابقه بیشتر ورزشگاه کاپیتان سابق استقلال را مورد تشویق قرار دادند. این اتفاق باعث دو دستگی و اختلاف و درگیری لفظی بین تماشاگران طرفدار قلعه‌نویی و طرفدار مجیدی شد.

پس از این اتفاق ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه 4-5 لیدر استقلال را بازداشت کردند. استقلال برابر فجرسپاسی با تساوی بدون گل متوقف شد و 2 امتیاز خانگی را از دست داد.

 

 

 

جمم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم سپاهان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه نویی در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال گفت: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمیدارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!