Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی اظهار کرد:  در حال حاضر تحقیقات نشان می دهد که تناسبی بین هزینه‌ها و درآمدهای جامعه پزشکی وجود ندارد و این موضوع سبب شده است تا مشکلاتی برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور ایجاد شود.

او با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی به طور قانونی پیگیر مشکلات جامعه پزشکی و حتی تعرفه ها است، ادامه داد: امروزه  سازمان نظام پزشکی با توجه به  شرایط خاصی که در کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا حاکم است، توجه زیادی به کیفیت خدمات ارائه شده توسط  جامعه پزشکی و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی دارد و  از طریق قانون پیگیر مشکلات و مطالبات پزشکان در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون  فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: برای دسترسی بهتر مردم به خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقای  سیستم ارائه  خدمات بهداشتی و درمانی در کشور سازمان نظام پزشکی در حال برنامه‌ریزی و پیگیری مشکلات جامعه پزشکی در سطح کشور است. در همین خصوص کارگروهی توسط معاون اول ریاست جمهوری تشکیل شده است و جلسات متعددی با سازمان برنامه و بودجه برای پیگیری مشکلات جامعه پزشکی برگزار کرده ایم.

جهانگیری گفت: با شیوع بیماری کرونا مشکلاتی در زمینه پرداخت حقوق پرسنل به دلیل عدم تناسب بین درآمدها و هزینه ها  در پاراکلینیک ها ایجاد شده است و متاسفانه شاهد تعطیلی برخی از این مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در کشور هستیم.

او افزود:  امیدواریم  همه سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط پیگیر مشکلات جامعه پزشکی و به خصوص  تعرفه خدمات پزشکی  باشند تا این گونه مسائل هرچه سریع تر برطرف شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی کرونا سازمان نظام پزشکی بیماری کرونا پاراکلینیک خدمات بهداشتی و درمانی مشکلات جامعه پزشکی سازمان نظام پزشکی جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود