Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@22:12:14 GMT

و رونالدو همچنان رکورد می زند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۸۸۶

و رونالدو همچنان رکورد می زند

به گزارش جام جم آنلاین ، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در اولین هفته از فصل سری آ سرحال و آماده نشان داد و برای تیمش گلزنی کرد. یوونتوس در اولین گام با آندره پیرلو فوق العاده ظاهر شد و توانست با ارائه نماشی هجومی و خلق موقعیت های فراوان، با سه گل سمپدوریا را مغلوب کرده و نشان دهد آماده برای فتح دهمین اسکودتوی متوالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار شبکه اوپتا رونالدو با گلزنی مقابل سمپدوریا برای نوزدهم فصل متوالی در لیگ های معتبر اروپایی موفق به گلزنی شد و این آماری بی نظیر است.

این اولین بازی رسمی آندره آ پیرلو سرمربی جدید یوونتوس هم به شمار می آمد که با برد پشت سرگذاشت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رونالدو فوتبال رکورد فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نازنین فاطمه عیدیان بانوی دونده کشورمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران نخستین بار با ایستادن بر سکوی قهرمانی، نشان طلای مسابقات را بر گردن آویخت.    بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و نشان طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.   گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان حدنصاب ملی رده سنی جوانان را که با ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود، بهبود ببخشد.   وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود، ارتقاء داد و رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده شد.    لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این نخستین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد