Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:40:02 GMT

پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۳۰۵

پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران تجلیل شدند

به گزارش ایرنا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در این مراسم اظهار داشت: جبهه های جنگ از نگاه ما فقط محل عملیات نظامی نیست، آنجا یک مکتب پرورش انسان های فرهیخته است، بهترین مرکز و مکان تربیت انسان هاست و این انسان های وارسته و والامقام که از آنها که به عنوان پیشکسوت دفاع مقدس یاد می شود در مکتب جبهه های دفاع مقدس تربیت شده اند و خوشحالیم که این مراکز دفاع و  نظامی چنین خروجی هایی دارد که مایه آبروی ماشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی افزود: به همین جهت آنها را پیشکسوتانی می دانیم که بر خود فرض می دانیم در سالگرد دفاع مقدس و  محافلی که به عنوان تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس برگزار می شود به عنوان پیشکسوت از آنها یاد کنیم و به وسیله آنها به خود ببالیم و به خانواده های شهدایی که چنین فرزندانی تحویل جامعه دادند افتخار می کنیم به همین شکل باید کاری کنیم که آنها هم از ما خوشحال شوند.

وی ادامه داد: آنها باید بدانند راهشان ابتر نیست و به وسیله زندگانی که در مسیر جهاد و مبارزه و استکبارستیزی اندوه و ترسی ندارند، این راه ادامه می یابد. همان چیزی که در چهره و روحیه آزادگان و رزمندگان آن روز می دیدیم امروز در چهره جوان و نوجوان امروز پس از سه دهه از دفاع مقدس می بینیم که به عنوان مدافع حرم از جان خود می گذرند و شهدا خوشحال می شوند که راهشان ادامه دارد.

محمدی لایینی گفت: همان گونه که از پیشکسوتان این عرصه تجلیل می شود از پسکسوتان این حوزه هم باید تجلیل کرد. چون اگر همان موقعیت تکرار شود همان شجاعت و ولایت مداری را در چهره این نسل جوان و نوجوان مشاهده می کنیم. به خود می بالیم از اینکه سرزمین ایران اسلامی عقیم نیست و از اینکه اگر ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید داده هزاران نفر هستند که اگر لازم بشود راه را ادامه بدهند و همان افتخاراتی که آنها آفریدند بیافرینند.

در این مراسم از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، نیروهای ارتش، سپاه، بسیج، حفاظت و اطلاعات مازندران با حضور فرماندهان نیروی زمینی و سپاه و مسئولان استانی تجلیل شد.

برچسب‌ها ساری مازندران چهلمین سالگرد دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران چهلمین سالگرد دفاع مقدس ساری مازندران چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج