Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ‌ محمد رحمانی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند این ایام گنجینه ای تمام نشدنی برای ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ‌ "محمد رحمانی "، فرمانده سپاه دره شهر با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند این ایام گنجینه ای تمام نشدنی برای ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: دفاع مقدس بستری برای پرورش قهرمانانی با روحیه ایثارگری بود.

رحمانی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های سوم و چهارم انقلاب است.  

وی تصریح کرد:  امیدواریم با کار، تلاش و دلسوزی بیشتر بتوانیم مشکلات مردم را حل کرده و نگذاریم راه شهدا به فراموشی سپرده شود.

سرهنگ رحمانی یادآور شد: سپاه ناحیه دره شهر نیز در راستای گرامیداشت یاد و خاطره رشادت و دلیر مردیهای مردان و زنان این سرزمین و نیز پاسداشت  شهدای انقلاب اسلامی ۳۲ ویژه برنامه در سطح شهرستان اجرا می کند.

وی خاطرنشان کرد: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، زنگ ایثار و پایداری، حضور نیروهای بسیجی، نظامی و انتظامی در نماز جمعه، برگزاری پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا، سرکشی از جانبازان، برگزاری یادواره شهدا، ، نشست وحدت اقوام و عشایر، برگزاری میز خدمت مسئولان از مهمترین برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان است.

فرمانده بسیج دره شهر یادآورشد:  همچنین ۳۱ شهریور همزمان با سراسر کشور با سخنرانی مقام معظم رهبری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بعمل می آید.

وی افزود:  در قسمت برنامه های هنری نیز با حضور هنرمندان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محفل شعر و خاطره ،فراخوان و نشر تصاویر دوران دفاع مقدس، مسابقه گام دوم انقلاب و نمایشگاه هنرهای تجسمی در بستر فضای مجازی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

رحمانی تصریح کرد:  در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز بسیج شهرستان با اقداماتی از جمله محرومیت زدایی و اعزام تیمهای بسیج جامع پزشکی به روستاهای دورافتاده و محروم، توزیع بسته های حمایتی بین خانواده های بی بضاعت، ساخت و ساز مساجد و کمک به افراد کم بضاعت و بی بضاعت در این هفته خدماتی ارائه می کند.

فرمانده سپاه دره شهر با دعوت از همه مسئولان به حضور در مراسمات این هفته مقدس تصریح کرد: مسلما تلاش و حضور مسئولان در اینگونه برنامه ها بعنوان الگو توسط مردم رصد می شود که خود مسئولیت مارا برای برگزاری مناسب هفته دفاع مقدس سنگینتر میکند.

 انتهای پیام/الف

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر

آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان استان کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان عصر امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، شهباز حسن‌پور منتخب مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان برگزار شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و زائران شهیدش اظهار داشت: امروز اگر استان کرمان شرایط مناسبی در حوزه فوتبال دارد، مرهون زحمات پیشکسوتان و گذشتگان است و ما امانت‌دار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه ورزش بدون اخلاق و حفظ ارزش‌های اسلامی هیچ ارزشی ندارد و نسل جوان ما باید به این ارزش‌ها پایبند باشد، گفت: امروز کرمان قطب فوتبالی کشور است و چند تیم فوتبال در لیگ‌های مختلف کشور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان از ابتدای امسال دستاوردهای خوبی در حوزه ورزش داشته است و سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را هم داشتیم، افزود: بیش از 50 تیم در رقابت‌های لیگ برتر کشور داریم و کرمان به‌عنوان یک قطب قوی ورزش کشور محسوب می‌شود.

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را داردپیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

در این آیین شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان کرمان سرمایه انسانی بزرگی دارد و در تمام حوزه‌ها افتخارآفرین است، اظهار داشت: مجموعه معدنی استان کرمان باید پای کار بیاید و به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی مس ساخته شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: ورزشگاه کرمان یک ورزشگاه بسیار خوب و استاندارد است که می‌تواند برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی فوتبال مورد استفاده قرار بگیرد.

امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه ورزش فوتبال نشاط اجتماعی جامعه را به دنبال دارد و در اقتصاد استان نیز موثر است، اظهار داشت: استعدادیابی بسیار مهم است و دنبال این هستیم که باشگاه‌های ورزشی به این نکته توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کرمان آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال و جلسات فدراسیون فوتبال را دارد، گفت: مسئولان استان کرمان از ورزش حمایت می‌کنند و در این زمینه تردیدی نیست.

مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه امروز کرمان در فوتبال کشور رتبه خاصی به‌دست آورده است که مرهون زحمات پیشکسوتان و گذشتگان است، اظهار داشت: فوتبال استان کرمان در جایگاه خوبی در سطح کشور قرار دارد.

جهانشاهی بیان کرد: این مراسم قرار بود در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان برگزار شود که حادثه تلخ انفجار تروریستی به وقوع پیوست و تعداد زیادی از هموطنان در این حادثه به شهادت رسیدند و همه را داغدار خود کردند که از همین جا به روحشان درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود