Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:30:23 GMT

جشن سربرون به آزادراه تهران- شمال رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۲۴۷

جشن سربرون به آزادراه تهران- شمال رسید

تصویربرداری سریال تلویزیونی "جشن سربرون" به کارگردانی مجتبی راعی در اطراف آزادراه تهران -شمال ادامه دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال "جشن سربرون" با اعلام خبر تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در اطراف آزادراه تهران- شمال تصریح کرد: در اینجا بخش‌های مربوط به محوطه چادر تصویربرداری می‌شود که روند تصویربرداری بسیار خوب است و امیدواریم با قوت این بخش از مجموعه را تصویربرداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تأکید کرد: در این بخش از مجموعه حسین محجوب، نادر فلاح،  لاله اسکندری و میرطاهر مظلومی جلوی دوربین خواهند رفت. تصویربرداری این بخش با همکاری صمیمانه  مدیریت و عوامل آزادراه تهران-شمال میسر شد.

سریال "جشن سربرون" مجموعه‌ای 30 قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

در خلاصه داستان "جشن سربرون" آمده است: بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختر زیبا و کم سن و سال بهادر، جهان‌‌پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان‌پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سر باز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج‌حسینی، فرشید صمدی‌پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات‌علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی‌حسن ناصری، ذبیح ذبیح‌پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف‌فر، عباس براری، رضا درم‌کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت‌بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مؤمنی، رضا سیدی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

اخبار تلویزیون| افشای اسناد ارتباط بختیار با صدام/ "زمین گرم" پخش نمی‌شودپشیمانی سعید راد از بازی در سریال نمایش خانگی/ چرا تلویزیون اجازه می‌دهد مردم لاکچری‌بازی تماشا کنند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون سریال ایرانی آزادراه تهران جشن سربرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال در پی سیلاب و ریزش کوه
  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد
  • انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه