Web Analytics Made Easy - Statcounter

وظیفه مهار المعزعلی مهاجم ملی‌پوش و خطرناک قطری در بازی امروز (دوشنبه) به شجاع خلیل زاده واگذار شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل زاده ماموریت مهمی در دیدار با الدحیل دارد . نکته جالب درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور قطر این است که با توجه به دستورالعمل‌های خاص AFC، مربیان هیچ تیمی حق ندارند با حضور در ورزشگاه به تماشای بازی‌ها نشسته و باید همراه تیم خود به ورزشگاه رفته و از آن خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع با توجه به اینکه شبکه‌ای هم در قطر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را تا جمعه گذشته به شکل زنده پخش نمی‌کرد، سبب ایجاد دردسر برای کادر فنی تیم‌های ایرانی شده بود، به همین دلیل آن‌ها با ارسال نامه‌ای به AFC به چنین بحثی معترض شدند.
افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس برای حل این موضوع نامه‌ای به AFC ارسال کرد و با اعتراض به این شرایط در نهایت کار را به اینجا رساند که شبکه بین‌اسپورت قطر در هتل محل اقامت تیم‌ها بازی‌ها را پخش کند. با این وجود مدیر تیم پرسپولیس پیگیری‌های لازم را انجام داد تا حمید مطهری و مهرداد خانبان با حضور در ورزشگاه شهر آموزش دوحه قبل از شروع دیدار پرسپولیس، بازی الدحیل قطر و الشارجه امارات را تماشا کنند.
دستیار یحیی گل‌محمدی و آنالیزور پرسپولیس به دلیل حضور در ورزشگاه و تماشای بازی حریف آینده نتوانستند در جلسه فنی پیش از بازی با التعاون عربستان شرکت کنند. اما شنیدیم این دو مربی و کمک یحیی گل‌محمدی اطلاعات خوبی از بازی تیم الدحیل دریافت و آن را به سرمربی پرسپولیس انتقال داده‌اند.
مربیان پرسپولیس به این نتیجه رسیده‌اند الدحیل گلر متزلزلی دارد و در غیاب مهدی بن عطیه (مدافع مشهور الدحیل) کار برای او و سایر مدافعان مشکل‌تر هم خواهد شد. مهاجمان الشارجه روی اشتباهات این دروازه‌بان موفق شدند ۴ گل به ثمر برسانند. همچنین رامین رضاییان، که مدافع راست بسیار خطرناکی است، با بازی در خط میانی و هافبک راست کارایی خود را تا حد زیادی از دست می‌دهد. اما شاید مهم‌ترین بخش از آنالیز دستیاران یحیی گل‌محمدی مربوط به خط حمله الدحیل است. جایی که المعزعلی بازی می‌کند.
المعزعلی زین‌العابدین عبدالله ‎ معروف به المعزعلی (زاده ۱۹ اگوست ۱۹۹۶) بازیکن فوتبال اهل کشور سودان است که اکنون در باشگاه ورزشی الدحیل و تیم ملی فوتبال قطر توپ می‌زند. او در کودکی از سودان به قطر مهاجرت کرد. پدرش کارگر بود و او هم در آکادمی اسپایر رشد کرد. این مهاجم ۲۴ ساله آقای گل و بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ بود و حالا در اوج آمادگی به‌سر می‌برد.
کوچک‌ترین غفلت از المعزعلی می‌تواند بهای گرانی برای پرسپولیس داشته باشد. جالب آنکه شنیدیم وظیفه مهار این مهاجم ملی‌پوش و خطرناک قطری در بازی امروز (دوشنبه) به شجاع خلیل زاده واگذار شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید