Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار امان الله گشتاسبی روز دوشنبه در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که با سخنرانی رهبر معظم انقلاب از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از جلوه‌های عظیم و بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس حرکت بزرگ مردمی بود که زمینه ایجاد حرکتی کارآمد در برقراری حکومت مردم سالار دینی را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اقتدار خودش را بدرستی به رخ جهانیان کشاند افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان الگویی مهم و موثر برای تمام مردم آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

وی بیان کرد: امروز از کسانی تجلیل می‌شود که بهترین دوران زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای پیروزی انقلاب و ولایت جانانه مبارزه کردند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: باید باور داشت اگر ایثارگران و مجاهدان نبودند امروز اثری از انقلاب نبود. 

وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران راه و مسیر خود را بدرستی شناخته و به سمت اهدافی که مد نظر دارد در حال پیشروی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد افزایش دشمنی بد خواهان انقلاب اسلامی ایران هستیم دلیلش اینست که انقلاب به درستی در حال پیشرفت است. 

به گزارش ایرنا در این مراسم از خانواده‌های شهید و ایثارگر سیستان و بلوچستان تجلیل و قدردانی شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مقام معظم رهبری تکریم و تجلیل هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مقام معظم رهبری تکریم و تجلیل هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان مقام معظم رهبری تکریم و تجلیل هفته دفاع مقدس اخبار کنکور سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان