Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@21:41:26 GMT

ثبت‌نام آزمون استخدامی سال ۹۹ تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۶۱۵

خبرگزاری میزان-سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور از فراهم شدن فرصت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی سال ۹۹ خبر داد.

خبرگزاری میزان - دانشجو نوشت: فاطمه زرین آمیزی درباره  گفت: با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ و مراجعات انبوه متقاضیان برای مشاهده کارنامه، تعدادی از متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ به دلیل بار شدید مراجعات به سایت سازمان سنجش آموزش کشور موفق به ثبت‌نام در آزمون استخدامی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظورترتیبی اتخاذ شد که از تاریخ اول تا چهارم مهرماه ۹۹ متقاضیان با مراجعه به سایت سازمان سنجش در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال۱۳۹۹ ثبت‌نام کنند.

زرین آمیزی افزود: همه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های ۱۹ و ۲۵ شهریور و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار کرد: آن دسته از متقاضیان دارای سهمیه ایثارگر که در بازه زمانی فوق، سهمیه آنان برای ثبت نام در این آزمون مورد تایید قرار نگرفت در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود از اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران حل کرده اند می‌توانند در مهلت زمانی جدید اول تا چهارم مهرماه ۹۹ با مراجعه سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در تاریخ اول تا چهارم مهرماه، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: استخدامی سازمان سنجش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استخدامی سازمان سنجش ثبت نام در آزمون آزمون استخدامی سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

این روز‌ها تهیه مسکن به عنوان سرمایه و گنجینه‌ای برای اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شود؛ بنابراین افراد جامعه برای تهیه آن به دنبال راه حلی هستند تا در سقف ایمن خانه خود زندگی خوبی را سپری کنند. دولت به منظور سهولت تهیه مسکن برای جامعه به ویژه اقشار کم درآمد طرح مسکن ملی را بنا کرد تا بتواند شادی و نشاط را به خانواده ها ارمغان بخشد. اما در برخی از مواقع عواملی از جمله تاخیر در تحویل مسکن لذت داشتن این سرمایه ارزشمند را از خانواده‌ها دور می‌کند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از بلاتکلیفی حدود 400 متقاضی مسکن ملی در شهرستان نورآباد استان لرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام مشکل ما ۴۰۰ نفر از خانواده‌های شهرستان نورآباد در مرکز شهرستان دلفان استان لرستان را لطفا پیگیری کنید خیلی از ما پنج سال است که در مسکن ملی ثبت نام کردیم و هر وقت که مراجعه کردیم با عدم پاسخگویی مواجه شدیم. با وجود اینکه آورده را به حساب واریز کردیم ولی متاسفانه بعد از این چند سال عملآ کاری برای ما انجام ندادند. الان دو تا قسط را سر وقت پرداخت کردیم از این جهت خواستیم لطف کنید پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان