Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین درویشی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی خصوصأ شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: امسال برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با توجه به شرایط خاص کرونا برنامه‌هایی در سطح بندرعباس اجرا می‌کنیم.

وی افزود: بالغ بر ۱۰۰ عنوان برنامه در تمامی محلات توسط پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود و یک سری از برنامه‌های مشخص شده را در سطح شهرستان خواهیم داشت که از جمله این برنامه‌ها طرح پویش هر خانه یک سنگر را داریم که ان‌شاءالله بتوانیم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و رزمندگان را در هر خانه زنده نگاه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان بندرعباس ادامه داد: در فضای مجازی هم برای رساندن پیام شهدا در هفته دفاع مقدس کار می‌شود، رژه موتورسواران را امروز ۳۱ شهریورماه به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین نواختن زنگ مقاومت در مدارس را به اجرا رساندیم.

درویشی اضافه کرد: جشنواره‌های آبروی محله که در واقع یادواره‌های کوچک شهدا هستند و با محوریت خود محله انجام می‌شوند آن هم با رعایت شیوه‌نامه‌ها و اصول بهداشتی، اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه که دستور مقام معظم رهبری است با جدیت دنبال می‌شود، اجرای گشت اقتدار، ضد عفونی مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گرانقدر و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم بندرعباس از برنامه‌های سپاه ناحیه بندرعباس در هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: برنامه‌های متنوعی که در پایگاه‌ها و قرارگاه‌های تحول انجام می‌شود مانند طرح محرومیت‌زدایی که ان‌شاءالله بتوانیم برای رفع محرومیت از چهره محلات اقدامات جهادی انجام دهیم.

فرمانده سپاه شهرستان بندرعباس عنوان داشت: در حال حاضر دو تیم از گروه‌های جهادی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس به شهرستان جاسک برای احداث منازل سیل‌زده‌گان اعزام شدند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس بندرعباس سپاه بسیج فرمانده سپاه بندرعباس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان