Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورایی نسب گفت: امروز قدرت اصلی ما متکی به حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف انقلاب است در حالی که وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف کشورمان در این ۴۱سال از عمر انقلاب را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز دوشنبه (۳۱ شهریور) همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت به عنوان اولین برنامه از ویژه برنامه‌ های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان گچساران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در آغاز این آیین گفت: شعار محوری  هفته دفاع مقدس امسال «ما قوی هستیم» عنوان شده است، چرا که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل ترفند ها، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان با اقتدار ایستادگی و مقاومت کرده است و دنیا هم به خوبی نظاره گر این مسئله است.

«سید علی اصغر نورایی نسب»  افزود: در حقیقت امروز قوی بودن جمهوری اسلامی برای دشمنان انقلاب و همچنین برای دوستداران انقلاب امری مشهود است ،لذا به لطف خداوند عظمت و اقتدار  انقلاب اسلامی در آینده نیز بیشتر متجلی خواهد شد.
وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی از قدرت بالایی در حوزه های مختلف و بویژه در حوزه بازدارندگی برخوردار است ، پس طبیعی است که باید عداوت دشمنان هم بیشتر شود، اما با گذشت 41سال از عمر با برکت انقلاب برای دشمنان نیز اثبات شده است که این نظام اسلامی هیچوقت از پای در نخواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه افزود: اینکه ما قوی هستیم خود رمزهایی دارد که در راس همه ،رهبری های مقام عظمای ولایت است که تا به امروز کشتی انقلاب را به سوی ساحل امنیت و اقتدار هدایت می کنند.
 

وی اظهار کرد: انقلاب هایی در منطقه شکل گرفت، اما در ادامه با مشکلات جدی روبرو شدند و نتوانستند در مسیری که انتخاب کرده بودند نیزموفق شوند، چرا که رهبر واحدی نداشتند،اما رهبری های پیامبرگونه حضرت امام (ره) و در ادامه نیز مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را با عزت به پیش برده اند که تا ظهور حضرت حجت(عج) هم ادامه خواهد داشت.

نورایی نسب یادآور شد: دومین رمزی که باعث قدرتمند شدن نظام اسلامی شده است در حقیقت تزریق خون های پاک شهدای ماست که باعث اقتدار و عزت ملت ایران در جهان شد و سومین رمز هم حضور آگاهانه و مقاومت مردم در صحنه های مختلف انقلاب است.
وی افزود: امروز قدرت اصلی ما متکی به حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف انقلاب است در حالی که  وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف کشورمان در این 41سال از عمر انقلاب را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران، در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته است که با این مولفه های بزرگ انقلاب اسلامی مبارزه کنند، درحالی که همیشه ناکام و مایوس مانده اند، لذا امروز وحدت، یکپارچگی و در صحنه بودن بسیار ارزشمند است و مردم در این برهه که دشمن تمامی ظرفیت هایش را به کار بسته است، باید دشمنان را بازهم ناکام تر از گذشته کنیم.
در این مراسم از خانواده معظم شهداء، جمعی از یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز تجلیل شد و در پایان نیز حاضران از سخنرانی مقام معظم رهبری که به صورت زنده در این مکان پخش شد، بهره بردند.

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه گچساران هفته دفاع مقدس مختلف انقلاب حضور آگاهانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است