Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، متن بیانیه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به مناسبت چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس به شرح ذیل است:

«دفاع مقدس یادآور جانفشانی و ازخودگذشتگی بزرگ مردان و زنانی است که به حق با تاسی از امام و مولای خویش ابا عبدالله حسین (ع) جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و صحنه‌های بدیع از حماسه، عشق و ایثار همانند صحنه‌های عاشورایی را در دفاع از اسلام و انقلاب و میهن اسلامی خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ هشت سال دفاع مقدس ملت ایران، مفاهیم کمرنگ شده؛ شهادت، ایثار و فداکاری، توسل به ائمه اطهار (ع)، امید به غیب و اتکاء به خدا و نیروی ایمان و بسیاری از مفاهیم و ارزشهای اسلامی را در جهان احیا نمود و در کنار مصائب و شداید، ثمرات و برکات بزرگی را به بار نشاند و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران را به صورت اعجاز آمیز مستحکم ساخت و مکتب حاج قاسم سلیمانی که خود مولود دفاع مقدس بود در ادامه همین فرهنگ دفاع، حق طلبی و آزادی خواهی شکل گرفت که ایران اسلامی را به کانون توجهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه تبدیل نموده است.

ایستادگی، مقاومت و روحیه همدلی امروز ایران اسلامی در مقطعی که معاندین و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با حداکثر توان و با تهدید، تحریم و جنگ اقتصادی نابرابر، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی گسترده، درصدند تا ملت ایران از آرمان‌های انقلابی خود دست کشیده و یا عقب نشینی کند؛ تداعی همان روحیه استقامت، شجاعت و همبستگی رزمندگان اسلام در دوران ارزشمند دفاع مقدس است.

چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تقارن آن با حال و هوای عاشورایی و اربعین حسینی (ع)، فرصت گرانبها و مغتنمی است تا با سرلوحه قرار دادن روحیه مقاومت، خودباوری و خود اتکائی و ارزش‌های آن دوران و یادآوری تجارب ارزشمند و عبرت‌های جنگ تحمیلی به نسل‌های آینده، انقلاب اسلامی را در مواجهه با چالش‌ها، بحران‌ها و توطئه‌های جبهه معاندین و تفرقه افکنان مصونیت بخشید و با وحدت و همبستگی و با اتکاء به استعدادها و ظرفیت‌های داخلی در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی‌های استکبار جهانی ایستاد.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در آستانه چهلمین سالگرد حماسه بزرگ دفاع مقدس ضمن ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان سرافراز، آزادگان و پیشکسوتان دلیر آن دوران پرافتخار، یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای جبهه مقاومت و شهدای مدافعین امنیت و سلامت را گرامی می‌دارد و با توکل بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، با تبعیت از فرامین و منویات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، آمادگی خود را برای هرگونه خدمت رسانی و سازندگی در عرصه‌های مختلف در جهت خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اعلام می‌دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی

سید علیرضا ادیانی»
 

کد خبر 5029896 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس قاسم سلیمانی چهل سالگی دفاع مقدس شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور ترافیک قوه قضاییه وضعیت راهها کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، انتشارات «مکتب حاج قاسم» با شش عنوان اثر چاپ اولی در کنار عرضه ده‌ها عنوان کتاب پیرامون شخصیت و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی، پا به عرصه سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گذاشته است.

کتاب «باران گرفته است» به قلم «احمد یوسف زاده» حاوی خاطرات و روایات از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهید سلیمانی، کتاب «همراه ما بود» حاوی مجموعه سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان از حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت وی با گردآوری و ترجمه «سید حسین مرکبی»، کتاب «بچه‌های حبیب» گردآوری شده توسط «نازنین قنبری» روایت خاطرات رزمندگان گردان‌های اطلاعات عملیات و تخریب لشکر ۴۱ ثارالله از فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی، «این خانه فروشی نیست» به قلم «مهدیه داوودی» و تصاویر مستند «سعید فرجی»، روایت مقاومت ۸۴ روزۀ مردم شهر «آمرلی» عراق در محاصره ۳۶٠ درجه داعش و حضور شجاعانه حاج قاسم سلیمانی در شهر، که با طراحی یک عملیات دقیق، موفق به شکستن محاصره و آزادسازی این شهر می‌شود.

کتاب «طبقه‌بندی موضوعی سخنرانی‌های منتشر شده از شهید سلیمانی» اثر جامع و پژوهش محور در باب شخصیت شهید سلیمانی، کتاب مجموعه دوجلدی «جهت» جلد اول؛ سخنرانی‌ حاج‌ قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه چند ماه پیش از شهادت‌ به همراه موخره‌ای بر این سخنرانی و جلد دوم؛ سخنرانی شهید سلیملنی در جمع ائمه جماعت به انضمام موخره‌ای در شرح‌ و تبیین این سخنرانی‌.
انتشارات مکتب حاج قاسم ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه، میزبان عموم بازدیدکنندگان سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن شبستان عمومی خواهد بود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229609 برچسب‌ها کتابخوانی شهید قاسم سلیمانی

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)