Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مواردی از ابتلای دانش‌آموزان و معلمان به کرونا در استان خوزستان وجود داشته که گزارش آن را داده‌ایم.

کوروش مودت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص بازگشایی مدارس امیدواریم بتوانیم برای رفع نواقص موجود، با هماهنگی ستاد کرونای استان و شورای آموزش و پرورش برای حفظ سلامت دانش‌آموزان اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا در استان خوزستان آماری از ابتلای معلمان و دانش‌آموزان به کرونا گزارش شده است؟ گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی معمولا در این راستا گزارشاتی ارائه می‌دهد. مواردی از ابتلای دانش آموزان و معلمان به کرونا در استان خوزستان وجود داشته است که گزارش آن را داده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آمار ابتلای دانش‌آموزان به کرونا در استان حوزستان در دست ما نیست و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است. 

مودت در پایان افزود: در استان خوزستان هم آمادگی آموزش حضوری و هم غیرحضوری وجود دارد. بنابراین اگر دانش‌آموزی به هر دلیلی نمی‌تواند در مدرسه حضور پیدا کند، می‌تواند از طریق شبکه شاد و صداوسیما تحصیل خود را پیگیری کند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس ابتلای دانش آموزان استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت