Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:30:25 GMT

انتظار برای بازگشت آقای خاص به ترکیب استقلال

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۰۱۶

علی کریمی خودش را برای بازگشت به ترکیب اصلی آبی پوشان آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره تاثیرگذار استقلال در لیگ نوزدهم بعداز کش و قوس های فراوان راهی قطر شد و در اردوی تیمش برای لیگ قهرمانان شرکت کرد. کریمی به علت غیبت طولانی مدت در تمرینات اما در بازی قبلی با الشرطه عراق فقط یک نیمه در ترکیب تیمش بازی کرد اما حالا در بازی فرداشب شاهد بازگشتش به ترکیب اصلی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال که به بازی کردن با علی کریمی عادت کرده و هروقت این بازیکن در زمین بوده شرایط برایش فرق داشته در نیمه اول دیدار با الشرطه نیز از غیبت این ستاره ضرر کرد و در چنین شرایطی مقابل الاهلی عربستان امید می رود با بازگشت کریمی خط هافبک این تیم قدرتمند تر شود.


بی تردید بازگشت کریمی که به آقای خاص استقلالی ها معروف است به ترکیب می تواند اتفاق خوبی برای هواداران و کادرفنی باشد. استقلال برای اینکه به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کند نیاز به پیروزی مقابل الاهلی عربستان دارد و در چنین شرایطی حضور کریمی و پاس های کلیدی او می تواند راه گشا باشد.
حضور کریمی در ترکیب استقلال می تواند تغییراتی را نیز ایجاد کند. اگرچه آرش رضاوند محروم است و نمی تواند این تیم را همراهی کند اما بی تردید در خط هافبک شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود.

عکس: رضا سعیدی‌پور

 

 

استقلال تهران علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، آریا یوسفی بازیکن جوان تیم سپاهان در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و از فرصتی که مورایس به او داده بود بهترین استفاده را کرد.

یوسفی از هفته هجدهم لیگ برتر فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد، یوسفی در حالی که به یکی از بازیکنان مورد اعتماد مورایس تبدیل شده بود با مصدومیت بدموقعی که برای او ایجاد شد از ترکیب اصلی این تیم فاصله گرفت اما در بازی با استقلال ملاثانی مجدد به ترکیب این تیم بازگشت و در وقت‌های اضافه با ارسال خوبی که داشت زمینه‌ساز گل‌دوم سپاهان شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

آریا یوسفی در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان نمایش خیره کننده‌ای داشت و دو گل به ثمر رساند و یکی از گل‌های او با کات بیرون پا به ثمر رسید که توجه رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان را به خودش جلب کرد.

ویدئو: 317446

او با توجه به اینکه در بازی با استقلال ملاثانی در زمین حضور پیدا کرد، احتمال این موضوع خواهد بود که به‌عنوان جانشین در بازی با استقلال خوزستان در میدان حضور  پیدا کند و با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌ای که در بازی رفت داشت انگیزه‌های زیادی در این مسابقه خواهد داشت.

یوسفی در این فصل 4 گل و 3 پاس گل به نام خود ثبت کرده و یکی از جوان‌های موفق لیگ برتر بیست و سوم بود و باید دید در ادامه فصل می‌تواند جایگاه خود را در ترکیب سپاهان به دست آورد یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم