Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب نذوالفقار ایرانی، سردار جهانی»، با محوریت زندگی شهید سپهبد قاسم سلیمانی به قلم علی شعیبی همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس منتشر می‌شود. - اخبار فرهنگی -

علی شعیبی، نویسنده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از انتشار اثر جدیدی با محوریت زندگی سرداران هشت سال جنگ تحمیلی خبر داد و گفت: کتاب «ذوالفقار ایرانی، سردار جهانی» با محوریت زندگی شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است و به زودی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در این اثر زندگی شهید قاسم سلیمانی با زبانی داستانی روایت شده است، افزود: این اثر یکی از مجلدات مجموعه «دلیرستان» اس که در 12 جلد تدوین خواهد شد.

شعیبی با اشاره به موضوع کتاب «ذوالفقار ایرانی، سردار جهانی» اضافه کرد: کتاب از تولد شهید سپهبد قاسم سلیمانی شروع شده و دوران کودکی، نوجوانی، مبارزات انقلابی، دفاع مقدس و دوران بعد از جنگ تحمیلی و حضور ایشان در میدان مبارزه با اشرار در مرزهای شرقی کشور و قاچاقچیان مواد مخدر را روایت کرده است. بخشی از کتاب نیز به حضور مؤثر ایشان در میدان مبارزه با داعش و پیروزی بر دشمنان و دریافت نشان ذوالفقار اختصاص دارد. حضور در عرصه کمک به نیازمندان از جمله کمک به سیل‌زدگان استان خوزستان نیز بخش دیگری از کتاب را تشکیل می‌دهد. 

وی با بیان اینکه انتشارات باریزان با تصویرگری لیلا باباخانی کتاب را منتشر خواهد کرد، به سختی‌های نوشتن این کتاب اشاره کرد و افزود: نسخه اولیه کتاب در زمان حیات شهید سلیمانی نوشته شد. اما در آن زمان کار نگارش اثر به دلیل منابع بسیار کم به سختی به پیش می‌رفت. بعد از شهادت سردار، اطلاعات بیشتری از زندگی او در دسترس قرار گرفت که همین امر، روند نگارش و تدوین اثر را سرعت بخشید.

پاسخ به پرسش‌های مهدوی نوجوانان در یک کتاب/ نگاهی به زندگی امام زمان(عج) از دریچه منابع روایی

به گفته شعیبی؛ مجموعه «دلیرستان» در 12 جلد با محوریت شهدای شاخص جنگ تحمیلی، به زندگی و سیره این شهدا می‌پردازد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب کودک و نوجوان ادبیات دفاع مقدس شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی کتاب کودک و نوجوان ادبیات دفاع مقدس شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی ذوالفقار ایرانی سردار جهانی زندگی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها