Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@14:00:52 GMT

مسموم کردن رانندگان؛ شگرد جدید سارقان خودرو

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۱۱۹

مسموم کردن رانندگان؛ شگرد جدید سارقان خودرو

به گزارش خبرآنلاین از البرز :   سرهنگ «محمد معظمی گودرزی»  گفت: به تازگی یک زوج سارق توسط ماموران کلانتری ۴۰ جهان‌نما دستگیر شده‌اند که با شیوه مسموم کردن رانندگان مسافربری اقدام به سرقت لوازم خودرو و اقلام با ارزش مالباختگان می‌کردند.

وی با بیان این که این زوج سارق با هوشیاری ماموران دستگیر شده‌اند، اظهارداشت: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته عنوان کردند که ابتدا خودروی سوژه‌های خود را به صورت دربست کرایه می‌کردند و با چرب زبانی اعتماد راننده را جلب و به وسیله نوشابه حاوی مواد خواب‌آور او را بیهوش کرده و پس از پیاده کردن نامبرده اقدام به سرقت لوازم شخصی و خودرو او می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به ادامه‌دار بودن تحقیقات ماموران بر روی این پرونده خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی‌های خطی و شخصی به هیچ وجه اقلام خوراکی را از افراد ناشناس قبول نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

46

کد خبر 1435156

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.   وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی