Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:23:50 GMT

اسبقیان: از فدراسیون جانبازان نمی‌روم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۱۳۹۷

اسبقیان: از فدراسیون جانبازان نمی‌روم

به گزارش ایرنا، سید محمدشروین اسبقیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار در واکنش به شایعات مبنی بر اینکه سمت خود در فدراسیون را ترک می‌کند تا به وزارت ورزش برود، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و همچنان با قوت به کار خود در فدراسیون جانبازان ادامه می‌دهم.

وی درباره اردوی تیم‌های ملی گفت:  هنوز مجوز برگزاری اردوها به صورت حضوری داده نشده و ستاد مقابله با کرونا در ورزش در حال بررسی این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت صدور مجوز اردوها از آبان برگزار می‌شود.

اسبقیان از برگزاری نخستین مرحله رکوردگیری دو و میدانی کاران معلول در ۹ مهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب خبر داد و افزود: با توجه به مجوزی که از ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش دریافت کردیم تصمیم داریم رقابت‌های تیراندازی را هم با هدف ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران برگزار کنیم.

برچسب‌ها فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ویروس کرونا محمدشروین اسبقیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ویروس کرونا فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ویروس کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد