Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در تذکری به معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران درباره حکم مدیریت سرپرست سازمان خدمات، رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، گفت: فصل پاییز آغاز شده و یکی از محورهای اساسی در شورای شهر، انجام خدمات برای گروه‌های آسیب‌پذیر و بی‌پناه است و باید از اکنون اقدامات مورد نیاز صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این در حالی است که علی‌رغم گذشت ماه‌ها هنوز حکم مدیریت سازمان رفاه، ‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهردار تهران سرپرست است و موعد قانونی حضور سرپرست هم به پایان رسیده و باید معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در این زمینه تعیین‌تکلیف کند. 

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: باید مشخص شود که آیا مدیری که در این حوزه فعال است حکم دارد یا نه، چرا که در شرایط بلاتکلیفی، سازمان مربوطه تضعیف شده و احتمال آسیب به حوزه‌های کاری آن وجود دارد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر شهرداری فخاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود

تین نیوز

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در نخستین گام از نوسازی ناوگان از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، هادی اسحاقیان اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین آلات خدمات شهری و ماشین آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

اسحاقیان افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم ها و ماشین آلات آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته ایم خدمات را با کیفیت مطلوب تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، ماشین آلات و مکانیزم های جدیدی به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرایند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود