Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات لایحه "سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران" را به تصویب رساندند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز بررسی لایحه "سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران" در صحن علنی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و حسن رسولی در قرائت کلیات این دستور با بیان این که چندی پیش سخنرانی من در خصوص نیروی انسانی شهرداری موجب بروز سوتفاهماتی شد گفت: من قصد اساعه ادب به ساحت شخصیت همکارانم در شهرداری نداشتم برهمین اساس از سوتفاهم ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که جذب نیروی انسانی برگزیده و خروج داوطلبانه و هدایت شده نیروی انسانی در شهرداری یکی از راهبردهای اصلی برنامه سوم توسعه شهرداری مصوب شورای شهر بود گفت:  برهمین اساس سند راهبردی توسعه منابع انسانی در شهرداری تهران امروز در دستور کار شورا قرار می‌گیرد تا بتوانیم فرآیند مدیریت منابع انسانی در شورا و شهرداری را اصلاح کنیم.

وی با بیان این که اصلاح فرآیند مدیریت منابع انسانی در این لایحه از مراحل اول جذب نیرو مورد توجه قرار گرفته گفت: جذب نیرو از طریق نخبه گزینی و برگزاری آزمون‌های رقابتی عادلانه ، آموزش، سازماندهی مطلوب و تلاش برای نگهداری نیروی انسانی متمرکز شده است.

رسولی با بیان این که بدون شک در بین خانواده ۶۰ هزار نفری شهرداری تهران ما از نعمت وجود کارشناسان نخبه بهره می‌بریم گفت: حداقل صد نفر متخصص فارغ التحصیل دانشگاه‌های مهم کشور که تجارب ارزنده دارند شناسایی شدند که در  راهبری تخصصی  و بهسازی نیروی انسانی به ما کمک کردند.

وی با بیان این که جهت گیری اصولی جذب شش درصدی سالانه و خروج رضایت مندانه سه درصدی یکی از خدمات کارشناسان داخل شهرداری به ما بود اظهار کرد: مهمترین سرمایه شهرداری تهران، کارمندان آن است که باید نسبت به تکریم و نگهداری این ثروت عظیم اقدام کنیم و می‌بنید که در برنامه سوم شهرداری تهران از شهرداری خواسته شده که سند راهبردی توسعه منابع انسانی را ارائه کند و امروز این لایحه را که حاصل نقطه نظرات شورا و شهرداری است را به شورای شهر تقدیم می‌کنیم.

رسولی با تاکید بر این که سعی کردیم با نگاه به درون شهری و اتخاذ رویکرد آسیب شناسه نیروی انسانی و سازماندهی مدیریت و نظامات اداری ، مالی و استخدامی بر قول و وعده خود مبنی بر ارائه رویکرد شفاف بمانیم ،‌گفت: در سند راهبردی نیروی انسانی تلاش کردیم کارایی و نرخ بهره وری نیروی انسانی را افزایش دهیم و اهداف نیروی انسانی و شهرداری تهران در یک سو قرار گیرد و همچنین تلاش کردیم با در نظر گرفتن مادی و معنوی کارمندان سطح انگیزشی آنها را ارتقا دهیم.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران به کلیات لایحه سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران رای مثبت دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران منابع انسانی انسانی شهرداری شهرداری تهران نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟