Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:25:36 GMT

اشکذر صاحب موزه دفاع مقدس می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۰۱۷

اشکذر صاحب موزه دفاع مقدس می‌شود

ایسنا/یزد فرماندار شهرستان اشکذر یزد با اشاره به اهمیت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ شهادت، از کلنگ‌زنی موزه دفاع مقدس این شهرستان در هفته جاری خبر داد.

«هادی هادی‌نسب» در دیدار با امام جمعه اشکذر ضمن اعلام این مطلب، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، افزود: مهمترین هدف از اجرای برنامه‌های بزرگداشت این هفته، انتقال ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان دارالعباده یزد در اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: با عنایت به این که یادواره‌های شهدای شهرستان‌ها به عنوان پیش‌نیازی بر کنگره بزرگداشت شهدای استان برگزار خواهد شد، زمان برگزاری یادواره شهدای شهرستان اشکذر در آذرماه سال جاری را به ستاد کنگره شهدای استان پیشنهاد داده‌ایم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی‌نسب در این دیدار که مسئولان آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند، با بیان این که برخی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان نیاز به مرمت و بازسازی دارند، خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان استان در هفته جاری کلنگ ساخت هشت مدرسه جدید در شهرستان اشکذر به زمین خواهد خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری موزه دفاع مقدس شهرستان اشكذر يزد فرمانداري هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شهرستان اشکذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در روستای شرب‌العین اشکذر جاری شد

دریافت 4 MB کد خبر 6087635

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • سیل در روستای شرب‌العین اشکذر جاری شد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است