Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی به تشریح ویژه برنامه های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان پرداخت.

سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح ویژه برنامه‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی پرداخت و اظهار داشت: امسال به دلیل محدودیت ایجاد شده توسط ویروس منحوس کرونا، برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوم خرداد ماه شروع شده و تا 29 اسفندماه ادامه خواهد داشت که اوج برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به ارتباط تصویری دست‌اندرکاران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا با رهبر معظم انقلاب گفت: افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز عصر روز گذشته در پارک شمیم پایداری تبریز افتتاح شده است.

وی افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی سعی بر این خواهد شد که حضور فیزیکی مردم در این نمایشگاه به خداقل رسیده و از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم برسد و همچنین رژه موتوری و خودرویی و با محدودیت تجمع برگزار خواهد شد تا جایگزین رژه نیروهای پیاده شود.

عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: برنامه های نمایشگاه هفته دفاع مقدس در تبریز به دلیل شیوع کرونا، محدودیت‌هایی ایجاد شده و از طریق صداوسیما و فضای مجازی پخش می‌شود تا از تجمع در این نمایشگاه خودداری شود.

 دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پیکر مطهر 205 شهید گمنام در 63 نقطه استان تدفین شده‌ که متاسفانه در 22 نقطه که وعده احداث یادمان مناسب و حسینیه مناسب داده شده بود، هنوز عملی نشده است که پس از پیگیری لازم، در 6 نقطه آغاز شده و باید بقیه هم آغاز شوند.

عباسقلی‌زاده درخصوص تکمیل موزه دفاع‌مقدس گفت: اکنون در مراحل اجرایی و افزودن اسناد و مدارک جنگ هستیم که بیش از 1500 سند در دست داریم ولی باید محتوای دفاع مقدس غنی‌تر از این باشد که نیازمند اهتمام مسئولین استانی و تامین اعتبار لازم برای ماندگار کردن آثار دفاع مقدس تلاش کنیم.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: عباسقلی زاده هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • هفته زمین پاک
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد