Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@23:32:07 GMT

پیشکسوت سپاهان ایراد تیم نوید کیا را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۳۷۱

پیشکسوت سپاهان ایراد تیم نوید کیا را گرفت

به گزارش افکارنیوز،

احمد جمشیدیان بازیکن سابق  سپاهان  درباره تساوی این تیم برابر تیم العین امارات و حذف  از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم سپاهان در ترکیب اولیه اش نسبت به ۲ بازی گذشته خود تغییرات زیادی داشت، اما سطح کیفی  این تیم با ورود بازیکنان اصلی در نیمه دوم بهتر شد. انتظار بیشتری از تیم سپاهان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار صعود این تیم بعد از ۲ باخت متوالی برابر تیم النصر سخت شد. در نهایت این تیم نتوانست مقابل العین به برتری دست یابد.

او ادامه داد: تیم سپاهان بعد از ۲ باخت متوالی به النصر عربستان شانسی برای صعود از گروهش نداشت به همین علت نویدکیا  ۲ بازی پایانی را  به عنوان  دیدار‌های تدارکاتی برای تیمش در نظر گرفت.  

تغییرات کادر فنی باعث ناکامی نمایندگان ایران در آسیا شد 

جمشیدیان درباره  علت ناکامی نمایندگان کشورمان  در آسیا گفت: به نظرم تیم‌های کشورمان  دچار تنش شدند و امتیازات زیادی در لیگ قهرمانان آسیا از دست دادند. نمایندگان کشورمان ۶ بازی در خارج از کشور برگزار کردند و این موضوع در نتیجه نگرفتن این تیم‌ها تاثیر داشت. علاوه بر این بازیکنان خارجی تیم‌های عربی کیفیت بالایی دارند و همین موضوع باعث افزایش سطح فنی این تیم‌ها در آسیا شده است.  تغییرات روی نیمکت فنی تیم‌های سپاهان، شهر خودرو و استقلال در ناکامی آن‌ها در آسیا موثر بوده است. بازی‌های آسیایی همزمان با فصل نقل و انتقالات لیگ برتر کشورمان است و بازیکنان جدید هنوز نتوانستند با سایر نفرات هماهنگ شوند.

او درباره عملکرد نویدکیا در سپاهان بیان کرد: نویدکیا هیچ سابقه‌ای در مربیگری ندارد تا عملکردش را با گذشته مقایسه کنیم.

نویدکیا و رحمتی کاریزمای مدیریتی دارند 

جمشیدیان درباره ارزیابی اش از اولین تجربه مربیگری نویدکیا و رحمتی بیان کرد: این مسائل در همه جای دنیا رخ می‌دهد و گوادیولا و زیدان یک سال هدایت تیم دوم بارسلونا و رئال مادرید را برعهده داشتند و بلافاصله سرمربی تیم بزرگسالان این ۲ تیم شدند. البته یک فرد  با تجربه در کنار یک مربی جوان می‌گذارند تا به او کمک کند. مطمئن باشید نویدکیا و رحمتی از مدت‌ها پیش زیر نظر بودند. آن‌ها کاریزمای مدیریتی دارند.

بازیکن سابق سپاهان گفت: نویدکیا یک هفته قبل از بازی‌های آسیایی هدایت تیم سپاهان را برعهده گرفت و ما نباید انتظار داشته باشیم که او نتایج خوبی بگیرد. نویدکیا باید ۸ ماه تا یکسال از مربیگری اش در سپاهان بگذرد تا به جمع بندی برسیم.

سپاهان در خط هافبک و حمله نیاز به تقویت دارد 

او درباره اینکه سپاهان در چه پست‌هایی ضعف دارد، بیان کرد: به نظرم سپاهان در خط هافبک نیاز به تقویت دارد و این تیم باید  مهاجم هم به خدمت بگیرد. البته مهاجم خوب داخلی در بازار نقل و انتقالات نیست و تیم‌ها اجازه جذب بازیکنان خارجی هم ندارند و این موضوع برای سپاهان مشکل ساز شده است. علاوه بر این نویدکیا باید ۹۰ درصد بازیکنان فعلی خود را حفظ کند.  تیم سپاهان با همین نفرات  می‌تواند مدعی لیگ برتر فوتبال باشد.  

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاهان نویدکیا سپاهان احمد جمشیدیان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا تیم سپاهان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آن‌ها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند. سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آن‌ها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید