Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، علیرضا پارسا رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور گفت: اولین همایش ملی اربعین پژوهی به همت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، ۹ مهرماه به صورت ویدئوکنفرانس در دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه این همایش با هدف ترویج میراث معنوی اربعین و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، افزود: از تعداد ۹۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، ۶۰ مقاله پذیرفته شده که به صورت مجموعه مقالات چاپ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور درخصوص محورهای همایش نیز گفت: این همایش در محورهای ابعاد تربیتی و شناختی اربعین، ابعاد فرهنگی و رسانه ای، ابعاد جامعه شناختی، اربعین و جبهه مقاومت اسلامی، اربعین، اقتصاد و امنیت و دیگر محورهای آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 5030324 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور بسیج اساتید اربعین حسینی ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری مصاحبه دکتری کنکور 99 آموزش مجازی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشجویان انتخاب رشته آزمون دانشنامه پزشکی دانشگاه تهران دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب