Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:59:32 GMT

کریمی: تساوی بدون گل چیزی نبود که می‌خواستیم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۶۱۱

هافبک شمالی تیم فوتبال سپاهان پس از کنار رفتن سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا از این موضوع ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد کریمی پدیده لیگ هجدهم بود و شب گذشته به همراه  یاسین سلیمانی دیگر بازیکن جوان سپاهان از ابتدا با صلاحدید محرم نویدکیا وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان محرم نویدکیا شب گذشته نتیجه بهتری از تساوی بدون گل مقابل العین به دست نیاوردند تا صعود السد نیز مانند النصر قطعی شود. در جریان این بازی محمد کریمی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او در پایان بازی با  اشاره به نتیجه به دست آمده گفت:« متاسفانه به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردیم و این چیزی نبود که ما می‌خواستیم.» 

 

 

 


هافبک 24 ساله سپاهان سپس با اشاره به سختی گروه چهارم مسابقات اضافه کرد:« همانطور که از ابتدا مشخص بود، ما با دو تیم قدرتمند همگروه شده بودیم. النصر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سال گذشته حضور داشت و السد هم در مرحله نیمه نهایی حاضر بود.»

فولادمبارکه سپاهان محمد کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محمد کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان از شکست خانگی گریخت

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و هوادار از هفته بیست‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در دقیقه ۵، بابک مرادی با یک ضربه سر زیبا توانست دروازه تیم میزبان را باز کند تا نیمه اول به سود شاگردان شجاعی به پایان برسد.

در ۴۵ دقیقه دوم میزبان برای جبران تلاش زیادی انجام داد و در نهایت در دقیقه ۹۰، محمد عمری از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند و بازی در نهایت با تساوی به اتمام رسید.

ملوان با این تساوی ۴۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و هوادار این تساوی به امتیاز ۲۹ رسید و در رده یازدهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی ملوان انزلی:

حبیب فرعباسی، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عبدی، پوریا پورعلی، محمدرضا سلیمانی، محمدرضا بردبار، محمد عمری و رضا جعفری

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب هوادار تهران:

علیرضا حقیقی، محسن سفید چقایی، مجتبی لطفی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، داریوش شجاعیان، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی

سرمربی: مسعود شجاعی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت