Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:42:26 GMT

روحیه انقلابی و جهادی به جامعه منتقل شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۹۸۵

روحیه انقلابی و جهادی به جامعه منتقل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان بعد از ظهر امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان کرمانشاه با آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه رزمندگان به عشق حضرت امام (ره) و برای حراست و پاسداری از آب و خاک میهن جنگ نابرابری را با دشمن آغاز کردند، افزود: همه آنها با جان و دل به نبرد با دشمنان پرداخته و مردانه تا لحظه آخر مقابل دشمن ایستادگی کردند که حاصل آن پیروزی عزتمندانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس با ارزش‌ترین دوران پس از انقلاب بوده است، گفت: در آن دوران حماسه، افتخاراتی آفریده شد که برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

وی یادآوری کرد: داشتن روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان و همدلی خوب نیروهای مسلح پیروزی جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم رقم زد.

جاویدان ادامه داد: حضور میدانی رهبر فرزانه انقلاب در جبهه‌ها و انتقال فرمایشات و دلگرمی‌های امام (ره) به رزمندگان نیز عامل مهم دیگری بود که پیروزی بزرگ ایران در جنگ هشت ساله با رژیم بعثی را رقم زد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پیروزی در دوران دفاع مقدس را میراثی گرانبها دانست و گفت: این میراث و دستاورد عظیم را باید سینه به سینه به نسل‌های بعدی و آیندگان منتقل کنیم تا آنها نیز بدانند که انقلاب اسلامی چگونه و در چه شرایطی حفظ شده و به دستشان رسیده است.

کد خبر 5030505

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه فرماندهی انتظامی کرمانشاه ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی بیانات رهبر انقلاب نشان می‌دهد که ایشان همه جوانب مهم نشر را از جمله طراحی جلد تا آثار فاخر، ترجمه معکوس به زبان‌های دیگر و تولید و توزیع کتاب همواره مورد توجه شان بوده است.
وی گفت: ایشان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بر موضوع ثبت و ضبط خاطرات تاکید کرده اند وگرچه انتشار ۳۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان از تمرکز نویسندگان بر این مباحث است، اما کافی نیست و کار‌های به زمین مانده زیادی وجود دارد.
آقای مختارپور افزود: علاوه بر بیانات، تقریظ‌هایی که ایشان بر کتاب‌ها نوشته اند همیشه جریان ساز بوده و به دنبال هر تقریظ یک جریان ادبی حاصل شده است.
به گفته آقای مختارپور رشد ادبیات داستانی بعد از پیروزی انقلاب رقم خورد و با انتشار تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌ها که از دهه هشتاد کلید خورد کتاب‌های دفاع مقدس به موضوع‌های مختلف و بر زمین مانده جنگ تحمیلی پرداختند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست