Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با خانواده شهید «هوشیار اردلان» دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امشب به مناسبت گرامیداشت دومین روز از هفته دفاع مقدس و یاد دلیرمردان عرصه ایثار و شهادت، در منزل شهید «هوشیار اردلان» از بسیجیان سپاه بیت‌المقدس کردستان حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده «شهید گرانقدر اردلان» و تجلیل از صبر و مجاهدت آنان، به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: «امنیت، آسایش، عزت و اقتدار کنونی» مرهون جانفشانی‌های شهدا و خانواده‌های گرانقدر شهداست که در صحنه‌های مختلف در برابر دشمنان ایستادند و اجازه تعدی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

وی خانواده‌های بابصیرت شهدا و ایثارگران را از مهمترین سرمایه نظام خواند و گفت: تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان روحیه انقلابی و دفاع مقدسی را تقویت کرده و همه ما به این دیدارها نیاز داریم.

سردار حسینی با یادآوری اینکه «صبر و بردباری» خانواده‌‌های معظم شهدا ادامه‌دهنده خط سرخ حسینی و راه شهیدان است، اظهار کرد: باید برای ادامه راه شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج و ارزش‌های دفاع مقدس  به نسل آینده منتقل شود.

اقتدار ایران اسلامی حاصل خون شهدای دفاع مقدس استاقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون شهدا و جانبازان است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه باید همواره یاد و خاطره شهدا گرامی داشته و محدود به زمان و مناسبت‌های خاص نشود؛ یادآور شد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا سبب تقویت اقتدار و عزت کنونی در برابر دشمنان می‌شود.

خانواده شهید اردلان نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی و قدردانی از حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در منزل شهید، تداوم این دیدارها را موجب دلگرمی و خوشحالی خانواده‌های شهدا دانسته و بر ادامه راه شهدا برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.

سردار حسینی در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیری به رسم یادبود، از خانواده «شهید اردلان» تجلیل کرد.

«هوشیار اردلان» از بسیجیان سپاه بیت‌المقدس کردستان 14 شهریورماه امسال بر اثر انفجار مین در مریوان به شهادت رسید.

انتهای پیام/481/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز پنجشنبه در دیدار محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و لزوم پاسداشت این مسیر انسان ساز، بر لزوم توجه جدی همه مسئولان، مدیران و نمایندگان به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مجلس آتی پیگیری حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان در سطح ملی خواهد بود.

همتی تصریح کرد: قطعاً از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای افزایش خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه منتخب مردم ایلام در مجلس نسبت به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: برای پیشبرد اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند همکاری و همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

وی تصریح کرد: تکریم و حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های اصلی بنیاد در سال جاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکالیف قانونی خود در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید اهتمام ویژه داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری ایثارگران در استان ایلام، همکاری همه دستگاه‌ها با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای افزایش خدمات رسانی ضروری است.

کد خبر 6088653

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند