Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات عدیده‌ای گریبان گیر دستگاه آموزشی کشور است، مسائل مهم حوزه انتخابیه به اطلاع وزیر رسانده و قول مساعدت و همکاری بیشتر برای رفع مشکلات فرهنگیان اخذ شد.

او با بیان اینکه مناطق محروم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و بازنشستگان و شاغلان آموزشی این مناطق باید برای ایجاد انگیزه و ترغیب در حسن انجام کار قدم‌های مثبتی برداشت افزود: ما انتظار داریم طرح رتبه بندی معلمان و تسریع آن به نیرو‌های زحمتکش خدماتی در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظلوی بیان داشت: پرداخت مطالبه بازنشستگان فرهنگی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اداره کل در استان است  وعلیرغم راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۴۸ و پذیرش نیرو از شهر‌های همجوار تا کنون کد فعالیت نگرفته و ردیف اعتباری به آن تعلق نگرفته است.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های مجازی، اما بخش عظیمی از مردم شهرستان برای خریداری گوشی هوشمند دچار مشکل هستند و نیاز مبرم داریم که وزارت محترم نسبت به تامین بخشی از این نیاز اقدام کند.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام آموزشی و ورزشی برای فرهنگیان ادامه داد: با توجه به پتانسیل بالا و موقعیت اردوگاه شهیدرجائی نیاز به ترمیم و بازسازی برای برگزاری اردو‌های دانش آموزی دارد و مقام‌های خوبی از سوی دانش آموزان در جشنواره‌های علمی کسب شد و  امیدوارم پیگیری و مقدمات احداث یک واحد پژوهش سرای دانش آموزی تحت پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق محروم شاغلان و بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند