Web Analytics Made Easy - Statcounter

اغنامی به افزایش قیمت مرغ در گلستان اشاره کرد و گفت: با توجه به بحران نهاده در کشور، امکان عرضه مرغ با قیمت ۱۵ هزار و ۹۵۰ تومان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عباس اغنامی» صبح امروز(چهارشنبه 2 مهر) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال 2 هزار و 97 طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد تومان و اشتغال 2 هزار و 661 نفر در استان گلستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: همچنین در مدت اخیر 38 طرح در حوزه اقتصادی با اشتغال یک هزار و 805 نفر و پیش بینی اعتبار یک هزار و 283 میلیارد تومان برنامه ریزی شد.

 

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات ما در سال جاری تشکیل کمیته ای برای رسیدگی و رفع مشکل پروژه های بلاتکلیف و کلنگ زنی است تا در زمان پایانی دولت به نتیجه مطلوب برسیم.

 

اغنامی افزود: همه مردم شرایط سختی را تحمل می کنند اما در این شرایط اقتصادی یکی از مسائلی که در استان گلستان به خوبی مدیریت شد قیمت مرغ بود و در حالی که متوسط قیمت در کشور 18 هزار تومان بود در استان گلستان با قیمت مصوب 15 هزار و 950 تومان توزیع می شد اما با توجه به بحران نهاده در کشور، امکان عرضه با این قیمت وجود ندارد و باید اقدام اساسی صورت بگیرد تا دو ماه آینده با بحران تأمین گوشت مواجه نشویم.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ابراز داشت: میزان جوجه ریزی کشور از پیش بینی 120 میلیون قطعه به 75 میلیون قطعه رسیده است و اگر این روند ادامه یابد به طور قطع در ماه های آینده با کمبود مواجه خواهیم شد.

 

وی با بیان اینکه دولت باید سیاست قیمت گذاری را اصلاح کند، ابراز داشت: امسال گندم به 4 هزار تومان قیمت گذاری شده که نسبت به 2 هزار و 700 تومان سال جاری قیمت خوبی است اما هنوز با قیمت جهانی فاصله داریم.

 

اغنامی با بیان اینکه دولت باید در قیمت سویا نیز بازنگری داشته باشد، افزود: اگر می خواهیم در نهاده دچار مشکل نشویم باید این مهم تحقق یابد و در قیمت سویا بازنگری شود، البته یکی از اقدامات خوب در استان گلستان کشت نوعی از باقلا برای مصرف طیور بود که به صورت میدانی در مرغداری مرکز تحقیقات تست شد و پاسخ مثبت حاصل شد.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: از آنجایی که پیش بینی می شود در سال آینده واردات سویا با ارز 4 هزار و 200 تومانی نداشته باشیم توسعه کشت باقلا می تواند راهگشا باشد.

 

وی بیان کرد: در حوزه تأمین کود برای بخش کشاورزی با مشکل مواجه هستیم و به جز کود اوره در حوزه کودهای وارداتی مشکل وجود دارد.

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش قیمت مرغ کمبود نهاده طیور قیمت مرغ استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی