Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیب دوم پاسدار حسن علیزاده فرمانده تیپ ۱۸ سپاه الغدیر یزد در این آیین با تبریک هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد وخاطره شهدای والامقام این دوران با بیان اینکه هفته دفاع فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت به نسل جوان است افزود : دفاع مقدس به دنیا فهماند که مردم ایران عاشق میهمن اسلامی و خاک وطنشان هستند و برای حفاظت از آنها بی درنگ از جان و مال خود می گذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام طی هشت سال، تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به به تحسین واداشت افزود: دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش های تمام نشدنی است.

بنای گردان چهارم پیاده امام حسین(ع) بهاباد در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و با زیربنای ۴۵۰ متر مربع ساخته میشود .

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق یزد قرار دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس بهاباد پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس بهاباد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس بهاباد اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان