Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@06:39:09 GMT

معرفی دو محصول پوستی مهم

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۲۸۶۶

معرفی دو محصول پوستی مهم

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها، فارغ از سن‌وسالشان، اهمیت به زیبایی و سلامت پوست خود است. اینجاست که پای محصولات پوستی به زندگی خانم‌ها باز می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد خرید دو محصول پوستی مهم، خرید ماسک صورت و مرطوب‌کننده، اطلاعات جالبی را در اختیارتان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسک صورت

آیا ماسک صورت، برنامه مهم مراقبت از پوست است؟ آیا واقعا بدان نیاز است؟ بسیاری از محصولات پوستی امروزه، تمرکز به از بین بردن شرایط ناخواسته پوست (مانند سلول‌های مرده، آلودگی و غیره) با استفاده از اسیدهای میوه یا اسکراب را دارند. ماسک‌های صورت، همچنین مواد مغذی مورد نیاز پوست را در زمان بسیار اندک به آن می‌رسانند. استفاده مرتب از ماسک‌های صورت، مهم‌ترین گام در جهت مراقبت پوستی است. در ادامه با ماسک‌های صورت متناسب با نوع پوست آشنا خواهید شد.

بهترین محصول پوستی برای پوست‌های خشک

برخلاف برخی از انواع پوست که درمانشان ممکن است تا هفته‌ها به طول بینجامد، پوست‌های بسیار خشک تنها در ظرف چند دقیقه با ماسک‌‌های‌ورقه‌ای آبرسانی می‌شوند. به سادگی و هر زمانی که احساس کردید که پوستتان به آبرسانی نیاز دارد، می‌توانید از ماسک‌های ورقه‌ای استفاده نمایید. تنها نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که نباید به مدت زمان بسیار طولانی بر روی پوست شما باقی مانند. هنگامی‌که ماسک بر روی پوست شما خشک شد، زمان برداشتن آن از روی پوستتان فرا رسیده است. 

بهترین ماسک صورت برای پوست‌های چرب

بهترین محصول پوستی برای پوست‌های چرب یا آکنه‌دار، ماسک‌های لایه‌بردار و ماسک خاک رس است. هر دو این ماسک‌ها، پوست شما را از هر گونه سموم، آلودگی، چربی، سلول‌های مرده و مواد به جا مانده از میکاپ و غیره بر روی پوست، تمیز و پاک می‌کند.

هنگام استفاده از ماسک خاک رس، مطمین شوید از کرم پاک‌کننده برای شستن خاک رس از روی پوست صورتتان استفاده می‌کنید.

وقتی از ماسک‌های لایه‌بردار استفاده می‌کنید، قبل از استفاده، به دقت روش صحیح استفاده از آن که بر روی بسته‌بندی‌اش درج شده، مطالعه فرمایید.

بهترین محصول پوستی برای پوست‌های صورت نرمال

بیشتر ماسک‌های صورت، نوع ویژه‌ای از پوست را هدف قرار داده‌اند. ولی اگر شما جز آن دسته از افراد خوشبخت باشید که پوستتان با مشکل خاصی نداشته باشد، باید از چه ماسکی استفاده کنید؟ پاسخ به این پرسش ساده است. هر ماسک صورتی که تمایل دارید، می‌توانید انتخاب نمایید. در حقیقت، انتخاب یک ماسک صورت، کاملا بسته به سلیقه وعلاقه شماست. ولی با این‌وجود، پیشنهاد می‌کنیم از میان انواع مختلف ماسک‌ها، آن دسته از ماسک‌هایی را انتخاب نمایید که مخصوص پوست‌های نرمال طراحی شده است.

بهترین ماسک صورت برای پوست‌های حساس

در صورتی که پوست حساسی دارید، از هر ماده‌ای که باعث خشکی پوست شما شده و یا ایجاد حساسیت می‌کند (مانند سولفات، الکل، عطرهای مصنوعی)، دوری کنید. برخی افراد، هتا موادی که در ساختار آنان از ترکیبات گیاهی مانند بوی روغن درخت چای و پوست درخت بید استفاده شده، نیز حساسیت دارند.

بهترین ماسک صورت برای پوست‌های مختلط

برای چنین پوست‌هایی، بهترین محصول پوستی، ماسک خاک رس است. این ماسک، علاوه‌بر دسترسی آسان دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی غنی است و از بهترین چیزهایی است که می‌توانید به مقدار زیاد بر روی پوست خود قرار دهید.

این ماسک می‌تواند پوست شما را سم‌زدایی کرده، باعث به حداقل رساندن منافذ پوستی و شفافیت و درخشان شدن پوستتان گردد.

بهترین محصول پوستی برای پوست‌ پیر و داری چین‌وچروک کدام است؟

بهترین ماسک صورت برای پوست‌هایی دارای چین‌وچروک و دارای خطوط عمیق و یا ظریف، خسته و مضطرب، ماسک صورت شب ضدپیری است که با ترکیباتی مانند گلوکونولاکتون و آلفاگلوکان در ساختار خود، بهترین انتخاب برای زنده‌سازی پوست و چهره‌ای تابناک و درخشان در صبح‌گاه است. این ماسک را باید هنگام خواب، بر روی پوست تمیز و پاکیزه به آرامی ماساژ داد. به یاد داشته باشید حتما از ماسک چشم نیز استفاده نمایید.

چه زمانی باید از ماسک‌های صورت استفاده نمود؟

استفاده مرتب از ماسک‌های صورت، فواید بی‌شماری برای پوست شما دارد. اما پرسش اینجاست که منظور از واژه "مرتب" دقیقا چیست؟ آیا منظور هر روز، یا هفته‌ای یکبار است؟ بهترین ماسک که باید آن را مرتبا استفاده کرد، کدام است؟

شما باید به اندازه کافی و در هر زمان از این محصول پوستی مهم استفاده نمایید، ولی بهترین قانون، استفاده از آنان به صورت مرتب و 3 بار در هفته است. زمانی که شما احساس کردید که به مراقبت‌های روتین پوستی نیاز دارید و پوست شما همچون فلاتی خشک شده، باید به واری آنچه هر روز استفاده می‌کنید، فکر کنید. و آن چیزی نیست جز اسفاده از ماسک‌های صورت.

می‌توانید از ماسک‌های صورت در هر صبح یا شب استفاده نمایید. این برنامه کاملا بسته به اولویت، برنامه و نظر شخصی شماست.

چگونه باید از ماسک‌های صورت استفاده نمود؟

قبل از استفاده از این محصول پوستی باید پوست خود را شسته و با یک لایه‌بردار آرام، آن را لایه‌برداری کنید. این عمل باعث بازشدن منافذ پوستی می‌شود و به ماسک‌های صورت اجازه می‌دهد تا به عمق بیشتری از پوست نفوذ کنند و آلودگی‌ها، جوشهای سرسیاه و باکتری‌ها را از ریشه درآورند.

برای تقویت پتانسیل ماسک صورت خود، سعی کنید با یک دوش آب داغ و یا بوخور دادن به پوست خود، تمامی منافذ پوستی را بیشتر باز کنید. در ضمن می‌توانید از یک لباس یا پارچه گرم به مدت چند انبه بر روی پوست خود استفاده نمایید.  

انتخاب بهترین کرم مرطوب‌کننده برای پوست

خرید کرم مرطوب‌کننده ساده به نظر می‌رسد؛ به خصوص، وقتی با عجله به سراغ لیست خرید خود می‌روید. ولی زمانی که در راهرو مراقبت‌های پوستی سرگردانید، به سرعت خواهید فهمید که انتخاب مناسب می‌تواند گیج‌کننده و بسیار سخت باشد. در بازار انواع کرم‌های صورت، بدن، مرطوب‌کننده‌های صورت، لوسیون‌ها یا روغن‌ها و پمادهایی مخصوص پوست‌های خشک، حساس، پوست‌هایی به رنگ روشن یا تیره وجود دارد. البته با افزایش روزافزون شمار ترکیبات ضدپیری و ضدآفتاب‌ها، سردرگمی شما در انتخاب یک محصول پوستی مناسب، به همان نسبت افزایش می‌یابد. در ادامه قصد داریم تا نکات آموزنده‌ای به شما بیاموزیم که هنگام خرید کرم آبرسان و مرطوب کننده  مناسب با پوستتان به کارتان خواهد آمد.

شما از کجا می‌دانید که کدام مرطوب‌کننده، مناسب پوست شماست.  همیشه برای انتخاب مناسب محصولات مراقبت پوستی، از استراتژی‌هایی که متخصصان پوست و کارشناسان زیبایی ارایه می‌دهند، استفاده نمایید. این استراتژی‌ها به شما در انتخاب یک مرطوب‌کننده مناسب برای بخشیدن یک درخشش زیبا به پوست خود بعد از استفاده از آنان، کمک شایانی خواهد کرد.

کرم، لوسیون یا پماد، کدام یک محصول پوستی بهتر است؟

استفاده از مرطوب‌کننده اجباری است. فرقی هم ندارد که نوع پوست شما، چرب، خشک و یا مختلط باشد.

اگر پوست خشک دارید و یا دچار خارش پوست هستید، احتمالا خواهان قفل کردن رطوبت به اعماق پوست با استفاده از پماد یا روغن ضخیم هستید. کرم‌های نازک‌تر برای آبرسانی پوست‌های نرمال مناسب‌اند. لوسیون‌ها، سبک‌ترین نوع کرم‌ها به شمار می‌آیند. در ساختار لوسیون‌ها، آب مهم‌ترین ساختار است. این دسته از کرم‌ها، بهترین برای پوست‌های چرب‌اند.

ضخامت کرم مرطوب‌کننده شما باید به دو عامل بستگی داشته باشد، اولین عامل، زمان استفاده و دومین فاکتور استفاده برای کدام قسمت بدن است. برپایه گفته‌های آنداریا کامبیو، متخصص پوست از ایالت فلوریدا آمریکا: "از کرم‌های سبک‌تر برای استفاده روزانه و از کرم‌های سنگین برای استفاده شبانه استفاده نمایید. شما همچنین می‌توانید از کرم‌های ضخیم برای بدن خود استفاده کنید و برای پوست صورت خود به یک لوسیون مرطوبکننده سبک، بسنده کنید. در ماه‌های تابستانی سعی کنید بیشتر از مرطوب‌کننده‌هایی استفاده نمایید که سبک و آبرسان‌اند.

سخن آخر

مانند همیشه پیشنهاد ما به شما هنگام خرید هر گونه محصول پوستی ، خرید از فروشگاه‌های معتبر است تا بتوانید از خرید جنس تقلبی خودداری نمایید. برای این منظور، فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی میس و مستر را معرفی می‌کنیم. میس و مستر، فروشگاهی است که لذت یک خرید آنلاین را با قرار دادن فاکتورهایی مانند کیفیت محصولات، احترام به مشتری، قدرت انتخاب فراوان، مشاوره‌های رایگان و غیره برای مشتری فراهم می‌آورد.

 

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار لوازم آرایشی بهترین ماسک صورت برای پوست ماسک های صورت استفاده نمایید مرطوب کننده بر روی پوست کرم ها پوست خود پوست شما خاک رس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بهترین مستندهای جهان

آفتاب‌‌نیوز :

اگر مستندبین حرفه‌ای هستید یا حتی اگر تنها با مستند‌های حیات وحش که از تلویزیون پخش می‌شود آشنایی دارید، پیشنهاد‌هایی که در اینجا برای شما داریم می‌تواند حسابی سر ذوق تان بیاورد.

تاریخچه وحشت عامیانه

کارگردان: کی‌یرلا جانیس

سال ساخت: ۲۰۲۱

اگر از خوره‌های ژانر وحشت هستید و شب‌ها تا یک فیلم ترسناک نبینید خواب‌تان نمی‌برد، این مستند را از دست ندهید. دوستداران ژانر وحشت به زیروزبر این ژانر توجهی وسواس‌گونه دارند و سبک‌ها، زیرگونه‌ها و تکنیک‌های فیلم‌های این ژانر را به دقت بررسی می‌کنند. وحشت عامیانه یا وحشت فولکلور یکی از زیرگونه‌های ژانر وحشت در سینما و ادبیات است که از عناصر عامیانه برای وحشت‌آفرینی استفاده می‌کند. این مستند کاوشی در تاریخچه وحشت عامیانه از پیدایش آن به واسطه گسترش‌اش در تلویزیون بریتانیا در دهه ۱۹۷۰ تا احیای آن در دهه گذشته است.

فریدا

کارگردان: کارلا گوتیرز

سال ساخت: ۲۰۲۴

فریدا کالو، نقاش مکزیکی، بین سال‌های ۱۹۰۷ تا ۱۹۵۴ زندگی کرد و با اینکه زندگی نسبتا کوتاهی داشت، اما به دلیل هنجارشکنی‌هایش یکی از چهره‌های مهم هنر معاصر به شمار می‌رود. چهره فریدا برای کسانی هم که با تاریخ هنر و نقاشی آشنایی ندارند آشناست چراکه فریدا خودنگاره‌های زیادی از خود کشیده بود. فریدا پس از تصادفی سخت در سال ۱۹۲۵ برای اولین بار شروع به نقاشی کرد و درد‌های خودش، هم‌جنسانش و ملتش را روی بوم آورد. زندگی پرماجرای فریدا تا به حال موضوع چند مستند و فیلم داستانی بوده. این مستندانیمشین هم نگاهی به زندگی این نقاش برجسته مکزیکی دارد.

چهار دختر

کارگردان: کوثر بن هنیه

سال ساخت: ۲۰۲۳

روزی دو دختر بزرگ‌تر الفه، زنی تونسی که مادر ۴ دختر است، ناپدید می‌شوند. کوثر بن هنیه، کارگردان تونسی، از بازیگران حرفه‌ای دعوت می‌کند تا نقش دو دختر غایب را بازی کنند. برای الفه که غم غیاب دخترانش را بر دوش می‌کشد، حضور بازیگرانی در نقش آن‌ها به معنی سر باز کردن زخم‌های دل و جانش است. بن هنیه موقعیتی بدیع را شکل داده و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در برابر دوربین ایجاد کرده که سویه‌های عاطفی و روانی مختلفی دارد. این مستند که برداشت‌هایی را از امید، طغیان، خشونت، خواهری و… عرضه می‌کند، سوال‌هایی اساسی را درباره شالوده جوامع ما به بحث می‌گذارد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • سیگار نابودگر ظاهر و زندگی افراد؛ از آسیب‌های پوستی تا تهدید سلامتی
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برداشت جو قصیل در قم
  • کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید