Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 16 تهران با حضور پیمان پورنصر شهردار منطقه، سرهنگ اکبری فرمانده بسیج ناحیه شهید رجایی، تاجیک رئیس بنیاد شهید مناطق 16 الی 19، معاونین و مدیران منطقه، پدران، مادران و همسران شهدا و ... در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه 16 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، سرهنگ اکبری فرمانده بسیج ناحیه شهید رجایی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه خانواده های شهدا میراث داران فرهنگ انقلاب اسلامی هستند گفت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون صبر و ایثار، خانواده های شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز به عنوان میراث داران فرهنگ اسلامی است.
وی افزود: شما خانواده های معظم شهدا انسان های وارسته ای هستید که عزیزترین افراد خود را بی منت و ایثارگرانه در مسیر اعتلای کشور و تقویت اقتدار ملی تقدیم اسلام کردید، همه ما به خانواده های معظم شهدا مدیون هستیم و پاسداشت این ایثار و شهادت و تکریم و قدردانی از صبر و استقامت شما خانواده های گرانقدر از وظایف تمامی شهروندان، مسئولان و مدیران شهری است.
پیمان پورنصر شهردار منطقه 16تهران نیز در این مراسم با تاکید به اینکه ایثارگران الگو و مایه افتخار ما هستند تصریح کرد: اجر خانواده شهدا همطراز شهداست، دعای خیر شما عزیزان باعث وحدت، همکاری و تعامل مدیریت شهری در راستای خدمت رسانی به شهروندان عزیز می شود و برگزاری این مراسم ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، وظیفه ما آنست که تمامی فعالیت هایمان را با حس تعهد، مسئولیت و ایجاد فضایی سالم در شهر انجام دهیم تا سرمایه های اجتماعی به ظهور برسد.
به گزار آریا، در ادامه از مجموعه کتاب های "همراز با شقایق" محلات نه گانه منطقه 16 رونمایی شد.
در پایان از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدای شهرداری، شهدای مفقودالاثر، شهدای تک فرزند و ... تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهردار منطقه 16 با خانواده های شهدا ایثارگران رونمایی مجموعه کتابهای همراز با شقایق محلات نه گانه خانواده های معظم شهدا منطقه 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی