Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشست ادواری دبیران ستاد‌های مدیریت بحران مناطق گفت: پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران فقط باید کاربری مدیریت بحران داشته باشند و هر گونه تغییر در اهداف این پایگاه‌ها مجاز نیست؛ بنابراین اگر اقدامات دیگری نظیر اقدامات ورزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هم در این پایگاه‌ها انجام شده، نباید با ماهیت و کاربری اصلی این پایگاه‌ها در تضاد بوده و بتوان آن‌ها را در کمترین زمان ممکن در حین بحران به کاربری اصلی خود بازگرداند.

وی با بیان اینکه هدف از تأسیس این پایگاه‌ها کمک به امر مدیریت بحران و ایجاد حس آسایش در شهروندان در مواقع بحران است، افزود: پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران باید در خدمت اهداف مدیریت بحران باشد و تمامی ۱۰۰ پایگاه در راستای این هدف باید آماده باشند.

کرمی محمدی بر لزوم پیگیری و هماهنگی ستاد‌های مدیریت بحران مناطق با استان‌های معین تأکید کرد و با اشاره به نقش مهم و بی بدیل استان‌های معین به عنوان اصلی‌ترین واحد‌های کمکی در امر امداد رسانی در زمان بحران گفت: برای هر یک از استان‌های مذکور پایگاهی برای ذخیره تجهیزات و محلی برای استقرار گروه‌های اعزامی در نظر گرفته شده است و پایگاه‌های معین بخشی از پایگاه‌های مدیریت بحران تهران هستند که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

وی افزود: پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران محل استقرار خانه‌های دوام و ایمنی، عوامل جمعیت هلال احمر، کارشناسان نواحی و ذخیره تجهیزات سبک امداد و نجات است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن این حضور به انجام برسد.

در این جلسه ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران نیز توضیحاتی در خصوص همکاری‌های جمعیت هلال احمر در برگزاری جلسات هماهنگی استان‌های معین با مدیران مدیریت بحران کشور و ستاد‌های مدیریت بحران مناطق ارائه داد.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مدیریت بحران مدیریت بحران تهران مدیریت بحران تهران مدیریت بحران پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری