Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه‌های نظارتی بر تهیه و توزیع واکسن آنفولانزا در مراغه نظارت کنند و ازایجاد بازار سیاه در توزیع این دارو جلوگیری می‌شود. - اخبار استانها -

سید علی موسوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مراغه، با اشاره به افزایش تقاضا برای استفاده از واکسن آنفولانزا در این شهرستان، اظهارداشت: درحال حاضر با نزدیک شدن به فصل ابتلا به آنفولانزا میزان تقاضای مردم برای خرید واکسن افزایش داشته و ضروری است برای مدیریت این موضوع دستگاه‌های نظارتی با برنامه ریزی های لازم از ایجاد بازرهای سیاه در توزیع این واکسن جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح خانه محروم تا توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر و ویزیت رایگان در هفته دفاع مقدس مراغهروش عجیب خشک‌کردن درختان در "باغ‌شهر ایران"/ ضرورت ورود دادستانی مراغه و برخورد با متخلفان"باغ شهر ایران" در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد/ از افزایش آمار بستری‌شدگان تا ابتلای 16کودک در مراغه

وی افزود: توزیع این واکسن در شهرهای مختلف کشور بر اساس سهمیه اعلامی از سوی وزارت بهداشت انجام خواهد شد و ضروری است برای توزیع بهتر این واکسن در بین نیازمندان واقعی آن، دانشکده علوم پزشکی شهرستان با همکاری دستگاه‌های نظارتی برنامه ریزی های لازم را برای مدیریت توزیع آن را داشته باشند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی توسط شهروندان، اظهار کرد: امروز در بازدیدی از مناطق مختلف شهر متاسفانه در برخی از مناطق محروم شهرستان حضور مردم بدون ماسک مشاهده می‌شود که ضروری است اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع این ویروس در این شهرستان انجام شود.

حسینی خاطرنشان کرد: باتوجه به اعلام وزیر بهداشت در مصاحبه‌های رسانه‌ای خود درحال حاضر تمام شهرهای کشور در وضعیت قرمز قرار داشته و پیک سوم شیوع این ویروس در کشور آغاز شده که مراغه نیز براساس آمارهای رسمی ثبت شده در سیستم سراسری جزو قرمزهای کشور در آمار ابتلا و فوتی قرار دارد.

وی اضافه کرد: ستاد مقابله با کرونای استان آذربایجان شرقی کلیه مدارس شهری و روستایی این شهرستان را تا 15 روز تعطیل کرده و تنها مدیران مدارس و معاونان حضور خواهند داشت و فعالیت آموزشی از طریق برنامه شاد انجام خواهد شد.

حسینی با اشاره به جزئیات تعطیلی مدارس در این شهرستان، گفت: براساس آخرین مصوبه استانی ستاد مبارزه با کرونا و هماهنگی‌های انجام شده با آموزش و پرورش معلمان در خانه از طریق برنامه شاد با دانش آموزان ارتباط خواهند داشت و فعالیت آموزشی تنها از این مسیر انجام خواهد شد.

فرماندار مراغه با تاکید بر ممنوع بودن هرگونه مراسم و همایش در این شهرستان، گفت: برگزاری هر گونه مراسم ترحیم، همایش، نمایشگاه و برگزاری مراسم‌های مختلف در روزهای پایانی صفر و اربعین حسینی به منظور پیشگیری و کاهش شیوع ویروس کرونا ممنوع بوده و با متخلفان بر اساس قانون برخورد لازم انجام خواهد شد.

حسینی گفت: در روزهای گذشته در این شهرستان برخی از شهروندان با مشکل توزیع گاز مایع روبرو بودند که با تشدید نظارت‌ها بر توزیع گاز مایع مشکلات موجود بزودی با همکاری شرکت نفت و گاز شهرستان رفع می‌شود.

سیدعلی موسوی حسینی با اشاره به ممنوع بودن سوختگیری توسط رانندگان در جایگاه‌های سوخت، گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی سوختگیری در جایگاه‌های سوخت در این شهرستان باید توسط اپراتور انجام شود و با جایگاه‌های متخلف بر اساس قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/126/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی ویروس کرونا آذربایجان شرقی انجام خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان در صورت تردد ترافیکی سنگین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان در جمع خبرنگاران از تردد عادی و روان خودروها در راه‌های مازندران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به پایان هفته و ورود مسافران در جاده‌های شمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در حال اجرا است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در اجرای طرح ممنوعیت محدودیت در جاده‌ها طبق برنامه پایان هفته تردد تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۴ امروز آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، عنوان کرد: همچنین از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

جهان‌تاب ادامه داد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود؛ همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

وی تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی را آزاد مطرح کرد و گفت: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی تریلی در محور هراز نیز ممنوع است و برای کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور هراز مقطعی است و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

کد خبر 748086

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران