Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی درباره کیفیت فعالیت موکب «مع امامٍ منصور» مسجد مقدس جمکران در اربعین امسال، گفت: با توجه به لغو حضور زائران ایرانی به دلیل شیوع کرونا، در موکب عراق فعالیت‌های رسانه‌ای و در موکب مسجد، اطعام عزاداران را انجام می‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران برای ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: با توجه به لغو راهپیمایی عظیم اربعین به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال در موکب «مع امامٍ منصور» در میعاد منتظران برنامه اطعام را به صورت ویژه دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: البته اطعام ها و توزیع غذا به تناسب شیوه نامه ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می شود. در این راستا با پویش «سر سفره صاحب عزا»، اطعام های اربعین حسینی را انجام می دهیم.

 

وی درباره برنامه های موکب مع امام منصور که سال های قبل در مسیر نجف به کربلا در عمود 1070 برپا می شد، ابراز کرد: این موکب امسال به دلیل شرایط کرونایی و عدم حضور زائران ایرانی در راهپیمایی عظیم اربعین، در حوزه رسانه ای فعال است و فعالیت های رسانه ای را با مشارکت عتبه حسینی و شبکه ماهواره ای ولایت در طول ایام اربعین انجام می دهد.

 

حجت الاسلام حسین آبادی ادامه داد: تیم رسانه ای مسجد هم در کربلا و هم در عمود 1070 مستقر می شود و بنا داریم با شعار «مع امامٌ منصور» و خوانش مهدوی، وقایع مرتبط با این اجتماع عظیم را به جهان مخابره کنیم.

 

وی با بیان اینکه فعالیت موکب «مع امامٍ منصور» در داخل و خارج از کشور با نذورات مردمی انجام می شود، گفت: پویش «سر سفره صاحب عزا» ویژه اربعین حسینی نیز با نذورات مردمی انجام می شود و علاقمندان به کسب اطلاع از شیوه مشارکت می توانند با شماره تلفن 02537256000 تماس گرفته و یا از طریق کد دستوری *780*313# اقدام کنند.

 

حجت الاسلام حسین آبادی درباره پویش «مشق احسان» نیز خاطرنشان کرد: این پویش با محور تامین و توزیع لوزم التحریر ویژه دانش آموزان بی بضاعت و با کمک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و همکاری مسجد مقدس جمکران همچنان در دستور کار است و طی آن 500 هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم توزیع می شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد تراز اسلامی اربعین حسینی مسجد مقدس جمکران مسجد مقدس جمکران حجت الاسلام حسین آبادی رسانه ای مع امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت