Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس را گامی در جهت بیان واقعیت و جلوگیری از تحریف ها خواند و گفت: تحریف اصلی ترین راهبرد جنگ های شناختی، راهبردی، روایت ها، حکایت ها و ادراکی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی آئین افتتاح باغ موزه استان البرز در فاز نخست که چهارشنبه 2 مهر انجام شد گفت: برپایی باغ موزه فرصت و دستاوردی برای حفظ حقیقت دفاع مقدس همچنین پیشگیری از تحریف آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: تحریف دفاع مقدس یکی از مواردی است که همواره رهبر معظم انقلاب در چندین مرتبه نسبت به آن تذکر داده اند به همین منظور باید گفت که تحریف اصلی ترین راهبرد جنگ های شناختی، راهبردی، روایت ها، حکایت ها و ادراکی است.

 

وی مصادیق تحریف را در مقوله دفاع مقدس متعدد خواند و توضیح داد: شایعه سازی، دوگانه سازی، دروغ پردازی و ... از جمله مسائل متعددی است که دشمنان به سرکردگی اسرائیل به واسطه آن دست به تحریف می زنند.

 

وی تاریخ اسلام را یکی از موارد مورد توجه در این خصوص دانست و افزود: برای مقابله با تحریف ها می توانیم به تاریخ نگاه کنیم.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در البرز، کتمان حقیقت یکی از پیامدهای تحریف است که بایکوت خبری و سکوت رسانه ای غرب نمونه شاخصی از این تحریف ها است.

 

جنس تحریف دفاع مقدس فرهنگی است

 

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به انواع متعدد تحریف گفت: جنس تحریف دفاع مقدس فرهنگی است چرا که بسیاری از ارزش های دینی و آرمانی و الهی در دوران دفاع مقدس و در قالب حضور رزمندگان در عرصه دفاع معنا پیدا کرد و این مطلبی است که دشمنان و استکبار از تبیین آن واهمه دارد. 

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بیان کرد: حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به معنای مقابله با تحریف ها است و برای این جریان بهره برداری از باغ موزه اهمیت اساسی دارد. 

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: جنگ های شناختی آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز دفاع مقدس تحریف ها باغ موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • روایت ژنرال صهیونیست از استراتژی یحیی السنوار
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها