Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمدجوادفرهانیان درباره ثبت نمادهای شرکت‌های استانی سهام عدالت در بورس گفت: عملیات درج نمادهای این شرکت‌ها به پایان رسیده است و پس از رعایت قانون بازار سرمایه این شرکت‌ها معامله‌پذیر خواهند بود.
مدیر توسعه و برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی افزود: بر این اساس دارندگان سهام عدالت در صورت انتخاب روش غیرمستقیم می‌توانند پس از سجامی شدن و دریافت کد معاملاتی از طریق این شرکت‌ها اقدام به فروش یا خرید سهام عدالت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: گروهی از سهامداران عدالت نیز قبل از راه اندازی سامانه سجام موفق به دریافت کد معاملاتی شده‌اند و تاکید ما سجامی شدن تمامی معامله گران و انجام خرید و فروش با کد یکپارچه است؛ چرا که به دنبال پذیرفته شدن شرکت‌های استانی و سجامی شدن مردم، معامله‌گران می‌توانند از مزایای مرتبط با توزیع سود و برگزاری مجامع مختلف برخوردار شوند.
مدیر توسعه و برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی در خصوص بی‌نتیجه ماندن فروش مستقیم سهام گفت: دارندگان سهام عدالت برای رفع این مشکل باید از کارگزار خود و یا بانک مسئول در قبال فروش سهام ، درخواست گزارش کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، معامله‌گران می‌توانند از طریق تلفن گویا 1569 نسبت به ثبت شکایت اقدام کنند.

وی افزود: علت این اتفاق عدم هماهنگی در دو نظام پرداخت کارگزاری و بانکی است و مردم آگاه باشند که به محض اجرا شدن سفارش ها، تمامی مبلغ حاصل در اسرع وقت به حساب معامله‌گران واریز می‌شود و هیچ مبلغی در حساب کارگزارن و بانک‌ها نمی‌ماند.
این مقام مسئول ادامه داد: حدود 11500 میلیارد تومان سهام عدالت تا به این لحظه به فروش رسیده و اطلاعات این جابه‌جایی‌ها در شرکت سپرده گذاری ثبت شده است و محدویت و ممنوعیتی در خرید و فروش سهام وجود ندارد. البته ما از مردم درخواست کرده‌ایم تا معاملات خود را با درایت انجام دهند تا در آینده موجب ضرر و پشیمانی نشود.

فرهانیان با اشاره به تقسیمات بازار گفت: بازار به دو بخش بازار سرمایه و بازار معمولی تقسیم شده است و از مردم می‌خواهیم تا درگیر اخبار بازار معمولی نشوند. به سهامداران پیشنهاد می کنم در صورتی که نیاز به فروش فوری سهام عدالت خود ندارند با کسب اطلاعات و آگاهی از حقوق خود، اقدام به انجام معاملات کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت فروش سهام بازار سرمایه سهام سهام عدالت بازار سرمایه فروش سهام معامله گران سهام عدالت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

کد خبر 847439 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود