Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری تبریز گفت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، الزام شهروندان به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مصوبات جدید ستاد استانی کرونا و مأموریت جدید شهرداری تبریز در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حوزه خدمات شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین حسن‌زاده گفت: توجه ویژه به فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای همه افراد و همشهریانی که متقاضی استفاده ازخدمات شهرداری هستند، الزامی بوده و در صورت عدم رعایت این موضوع،   همکاران ما از ارائه خدمات معذور خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در تمام اتوبوس های شهری شامل بی آر تی و بخش خصوصی، افراد حتما باید فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند و همچنین در حد امکان از سوار شدن در اتوبوس های شلوغ خودداری کنند.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری تبریز، با اشاره به محدودیت جدید در تاکسی‌های شهری نیز عنوان کرد: تاکسی‌های شهری اجازه سوار کردن بیش از ۳ نفر را ندارند و از همشهریان می خواهیم در هنگام استفاده از تاکسی این موضوع مد نظر قرار گیرد.

او افزود: مطابق مصوبه امروز ستاد شهرستانی پیشگیری از کرونا، برگزاری مراسم های عمومی تشییع و تدفین ممنوع بوده و مقرر شده برای هر مراسم بیش از ۱۰ نفر حضور نداشته باشند و همچنین حضور بر سر مزار متوفیان و حتی برگزاری مراسم در خانه و منازل شخصی نیز ممنوع است.

حسن زاده با اشاره به محدودیت ستاد مقابله با کرونا در استفاده از پارک‌ها نیز اظهار داشت: هر گونه اتراق، نشستن و صرف غذا  در پارک های سطح شهر ممنوع است و همکاران ما در این زمینه نیز تذکرات لازم را خواهند داشت.

او با اشاره به تشکیل کارگروه بازرسی در ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری تبریز اضافه کرد: برای نظارت بر رعایت پروتکل ها علی الخصوص در پارک ها، کارگروه نظارت و بازرسی ستاد کرونا را تقویت می‌کنیم و امیدواریم که با همراهی مردم این موضع خطرنا ک شهر را مدیریت کنیم.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری تبریز با اشاره به ابلاغیه ستاد برای مدیران مناطق  و سازمان‌های شهرداری تأکید کرد: به منظور صیانت از سلامت همکاران، ابلاغیه‌های لازم در خصوص استفاده از مواد ضدعفونی کننده و ماسک استاندارد از طرف ستاد برای شهرداران مناطق و سازمان های تابعه ارسال شده است. 

او افزود: همچنین اقدام لازم جهت دورکاری تمام همکاران  دارای بیماری زمینه‌ای مطابق آنچه در پروتکل بهداشتی آورده شده است، صورت می‌گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیلاب در البرز

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، این بارش‌ها که از ساعت حدود ۲۱:۳۰ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، رفت و آمد خودروها را در برخی مناطق شهری مختل کرده است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری کرج به خبرنگار ایرنا گفت: این بارندگی سبب آبگرفتگی زیر گذرها از جمله زیرگذر جانبازان، زیر گذر مهرشهر و زیرگذر عظیمیه کرج شده است.

حسین کریم پناه افزود: شدت بارندگی در کرج بالا است اما تاکنون هیچ معبری بسته نشده است.

وی ادامه داد: تیم‌های خدمات شهر شهرداری کرج در حال رفع آبگرفتگی معابر هستند.

مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز نیز با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی البرز گفت: تیم‌های خدمات رسانی و امدادی استان از شب گذشته در حال آماده باش بوده و اکنون خدمات رسانی به محل های دچار آبگرفتگی استان ادامه داد.

هواشناسی البرز در خصوص بارش شدید باران طی روزهای جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه هشدار داد.

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها