Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخر موسوی گفت: با راه اندازی کارگاه دوخت ماسک در آستان بی بی زینب لنگرود تاکنون ۱۰ هزار ماسک تولید و توزیع شده است.

«سیدمرتضی فخرموسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: اعضای کانون قرآنی بی بی زینب با محدود شدن فعالیت های آموزشی با بروز بیماری کرونا اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود افزود: 12 نفر از اعضای این کانون با ماشین های چرخ خیاطی شخصی خود اقدام به تولید روزانه 250 ماسک می کنند.     وی اعلام کرد: تاکنون 10 هزار ماسک دو لایه و قابل شستشو که قابل استریل کردن در دستگاه اتوکلاو بوده در این کارگاه تولید شده است.     فخر موسوی تولید گان برای بیمارستان ها و نانوایی ها را از دیگر اقدامات کارگاه تولید ماسک بی بی زینب عنوان و اظهار کرد: این ماسک ها و گان ها به طور رایگان در مناطق محروم و مراکز درمانی توزیع می شود.     وی خاطرنشان ساخت: هزینه خرید مواد اولیه از کمک های خیرین و موقوفه حاج احمد بازاردهی تامین شده است.     رییس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود اذعان کرد: در ایام مبارزه با بیماری کرونا اداره اوقاف لنگرود با بسیج مراکز افق بقاع متبرکه بسته های کمک معیشتی و ملزومات بهداشتی بین نیازمندان توزیع کرده است.     فخر موسوی گفت: در مراسمی که صبح امروز در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، 313 بسته کمک معیشتی با صرف هزینه 60 میلیون تومان از موقوفه پیرملا در اختیار جامعه هدف قرار گرفت. پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوخت و توزیع ماسک کارگاه تولید ماسک بقاع متبرکه گیلان بی بی زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام لنگرود با بیان اینکه این امام همام معارف شیعی را زنده کرد گفت: امام جعفر صادق علیه السلام در زمان خود با انحرافات فکری و بدعت‌گذاری‌ها مقابله کردند و میراث دار علم و دانش در جهان اسلام شدند.
آیت الله رضا رمضانی در خصوص اعتراضات اخیر نیز افزود:اعتراضات امروز در آمریکا با حضور گسترده دانشجویان و اساتید، نشان از بیداری وجدان بشری دارد و حمایت آنها از مردم مظلوم غزه، نمادی از اتحاد و همبستگی جهانی است.
وی گفت: وجدان بیدار بشری امروز در برابر جنایات غزه ساکت نخواهد کرد و همواره در جستجوی عدالت و صلح پایدار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان