Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از گام نخست باغ موزه طبیعی دفاع مقدس آبادان بیان کرد:سعی بر این است تا فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گامی برداشته باشیم.

وی افزود:تلاش شده تا در باغ موزه دفاع مقدس آبادان بخشی از ایثارگری‌ و مجاهدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود تا این رشادت‌ها در معرض دید نسل جدید انقلاب قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان گفت:باغ موزه‌های دفاع مقدس مکانی به منظور جلوگیری از تحریف و انحراف واقعیات‌های جنگ تحمیلی، و مراکزی برای همنشینی و همراهی و رد و بدل شدن اطلاعات بین پیشکسوتان دفاع مقدس و نسل جدید هستند.

وی افزود:باغ موزه‌ها می‌توانند جوانان را در جریان هشت سال رشادت و جوانمردی رزمندگان قرار دهند و همچنین نقش بسزایی در انتقال ایثارگری‌، شهادت طلبی‌ و بزرگواری‌های رزمندگان اسلام به نسلی که جنگ تحمیلی را ندیده است باشند.

امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان، تحریف دفاع مقدس است که در این راستا باید دستاوردهای آن دوران درخشان بیشتر تبیین و بازگو شود.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور بیان کرد: تحریف دفاع مقدس آفتی جدی است که یکی از راه‌های خنثی کردن آن اهتمام جدی در حفظ و نشر این ارزش‌ها از طریق روایت راویان متعهد و همچنین تولیدات محتوایی و متنی غنی است.

وی افزود: باغ موزه‌های دفاع مقدس می‌تواند مانعی باشد در برابر تحریف‌هایی که این جهاد را  در طول تاریخ، تهدید می‌کند؛ این یک رسالت زینبی است؛ در این فضاها می‌توان صحنه‌های ملموس و واقعی ایثارگری را دید.  

امام جمعه آبادان گفت:دفاع مقدس ظرفیتی است که می‌توان در آن بعضی از مفاهیم و ارزش‌ها در قالب فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی ظهور پیدا کند. 

باغ موزه دفاع مقدس آبادان در آستانه پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان روز چهارشنبه به صورت ویدیوکنفرانس با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح بهره‌برداری شد.

آبادان در جنگ تحمیلی چهار هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها استانداری خوزستان هفته دفاع مقدس خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان هفته دفاع مقدس خوزستان آبادان استانداری خوزستان هفته دفاع مقدس خوزستان آبادان اخبار کنکور باغ موزه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد