Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:54:14 GMT

 ۵۶ مرکز مثبت زندگی در استان قزوین راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۲۱۱

 ۵۶ مرکز مثبت زندگی در استان قزوین راه اندازی شد

علیرضا وارثی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر ارائه خدمات کمی و کیفی مستمر به معلولان و تشویق افراد حقیقی و حقوقی در بخش غیر دولتی جهت مشارکت در امور معلولان برای صدور پروانه تاسیس موسسات مردم نهاد و واگذاری پرونده‌های معلولان تحت پوشش به بخش غیردولتی اقدام کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: فراهم آوردن زمینه‌های مناسب در خصوص دستیابی آسان‌تر جامعه هدف به خدمات و کاهش تصدی سازمان بهزیستی از دیگر اهداف این طرح است.
این مسوول تصریح کرد: سازمان بهزیستی برای توسعه خدمات عدالت محور برای صدور پروانه تاسیس انجمن‌ها و بنیادهایی اقدام کرده است که با هدف غیر سیاسی و به صورت انتفاعی و غیر انتفاعی در راستای اهداف سازمان بهزیستی تشکیل شده و به جامعه هدف خود ارائه خدمت می‌کنند.
وی گفت: در حال حاضر ۱۰ موسسه مردم نهاد به صورت تخصصی به جامعه هدف دارای معلولیت به تفکیک نوع معلولیت خدمات عدیده توانبخشی، توانپزشکی، آموزشی، حرفه آموزی، رفاهی و... ارایه می‌دهند و باید برای توسعه دایره این خدمات تلاش کنیم.
تاکنون ۲۸ هزار معلول در سطح استان شناسایی شده که از سازمان بهزیستی استان خدمت دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها استان قزوین معلولیت سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین معلولیت سازمان بهزیستی کشور معلولان استان قزوین معلولیت سازمان بهزیستی کشور معلولان اخبار کنکور سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس