Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@10:13:30 GMT

اصلاحات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته‌ کنکور ۹۹

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۸۰۲۱

رشته های جدید و اصلاحات در دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته‌ آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

به گزارش مهر، به دنبال انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در ۳۱ شهریورماه ۹۹، رشته های جدید (علاوه بر موارد درج شده در دفترچه های راهنمای انتخاب رشته) و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا روز شنبه ۵ مهرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب ۱۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

اصلاحات مربوط به دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در اینجا قابل مشاهده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کنکور۹۹ الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس دفترچه های راهنمای انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رییس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم امروز با شرکت ۱۵۶ شرکت کننده گیلانی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد که ۹۸ نفر از شرکت کنندگان زن و ۵۸ نفر مرد بودند.

حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی افزود: سوالات این آزمون در سطح ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتیجه این آزمون نیمه دوم تیرماه اعلام خواهد شد، افزود: به افرادی که امتیاز قبولی را در این آزمون کسب کنند، بر اساس رتبه بندی و حفظ جز‌ها، مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی