Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی از بحث و گفتگوی یکی از اعضای شورای شهر با همسر شهید والامقام ابراهیم یزدانفر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تشکیل جلسه‌ای و دعوت از دو طرف زمینه دلجویی عضو شورای اسلامی شهر را از خانواده شهید یزدانفر فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند استاندار کرمانشاه ضمن نکوهش رفتار نامناسب این عضو شورای شهر گفت : یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام استان کرمانشاه که امروز همه ما مدیون این عزیزان هستیم را گرامی می‌داریم و تکریم خانواده معظم شهدا که به تعبیر حضرت امام (ره) چشم و چراغ ملت هستند، وظیفه همه ما است.

او افزود: هر چند امروز با بزرگواری همسر شهید والامقام عذرخواهی پذیرفته شد، ولی عضو شورای شهر برخاسته از رأی همین مردم است و نباید با خانواده شهید و مردم اینچنین برخوردی داشته باشد در حالی که تنها خواسته ایشان زنده نگه داشتن نام شهید بوده است.

استاندار کرمانشاه افزود: با همسر شهید امروز تماس گرفتم و برخورد بزرگورانه او و بدون بیان گلایه به ما نشان داد که خانواده شهدا چقدر جایگاه والایی دارند؛ اگر شهدا نبودند هیچکدام از ما نبودیم. پاسداری از خون مطهر شهدا و تکریم خانواده شهدا تکلیف و وظیفه ما است.

بازوند افزود: روزی که ملاقات مردمی دارم احساس می‌کنم از انجام دادن بسیاری پروژه‌های بزرگ اقتصادی مهم‌تر است، چون کار مردم را انجام داده‌ام .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شورای شهر دلجویی از خانواده شهید شهدای دفاع مقدس همسر شهید شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی

به گزارش صدای ایران، عکسی از حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات، در مراسم ضیافت افطار با اعضای خانواده وزراء در سال ۱۳۷۹ منتشر شده است.

در این عکس خانواده عطاء الله مهاجرانی نیز حضور دارند.


دیگر خبرها

  • همسر رئیسی پیشنهاد دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه