Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - گوگل تصمیم دارد از فوریه ۲۰۲۱ میلادی قابلیت دریافت وجه برای فعال‌سازی افزونه‌های مرورگر کروم توسط توسعه دهندگان نرم‌افزار را لغو کند.
گوگل به زودی دریافت هزینه برای استفاده از افزونه‌های مرورگر کروم را متوقف می‌کند. این شرکت قبلا به طور موقت افزونه‌هایی که با دریافت هزینه فعال می‌شوند را غیرفعال کرده بود اما اکنون تصمیم دارد آنها را به طور دائم غیر فعال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، بنابراین با اجرای این اقدام، توسعه دهندگان نرم‌افزاری که برای استفاده از افزونه‌ها از کاربر هزینه دریافت  می‌کنند، قادر به پردازش پرداخت‌ها نخواهند بود.

گوگل در هشداری به توسعه دهندگان نرم‌افزار نوشته است: اکو سیستم ما وسیع‌تر شده و اکنون توسعه دهندگان نرم‌افزار گزینه‌های کنترل پرداخت متعددی در اختیار دارند. 

این شرکت فناوری از هم اکنون غیرفعال سازی پرداخت بسیاری از افزونه‌های مرورگر کروم را آغاز کرده است. این درحالی است که توسعه دهندگان نرم افزار از ماه مارس قادر به ارائه افزونه‌هایی که از کاربران هزینه دریافت می‌کنند، نیستند.  همچنین گوگل در ماه دسامبر  آزمایش رایگان این افزونه‌ها را غیرفعال می‌کند و در فوریه ۲۰۲۱ میلادی قابلیت «خرید در اپلیکیشن » نیز حذف خواهد شد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل کروم مرورگر افزونه مرورگر توسعه دهندگان نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی